یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز یکشنبه توانستند سه پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان ملل افزود که راه زمینی تنها راه انتقال کمک‌های انسانی به غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط اسرای اسرائیلی در غزه و پایان دادن به رنج مردم غزه است.

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی روز جاری (یک‌شنبه)، موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی روز جاری، موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند. دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به روابط رو به رشد دو کشور، بر اراده طرفین برای استمرار و تحکیم مناسبات دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای امورخارجه ایران و عمان با توجه به حجم و عمق فجایع به وجود آمده در بیمارستان شفا غزه، بر ضرورت دخالت سریع و جدی مجامع بین المللی تاکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ویژه اقدامات وحشیانه و غیرانسانی این رژیم در محاصره بیمارستان شفا و کشتار بیماران و کادر پزشکی آن را به شدت محکوم کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی، موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان و سید بدر بن حمد البوسعیدی در تماس تلفنی بر دخالت مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک وب سایت انگلیسی فاش کرد که امارات نقش مهمی در حمایت از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ایفا می‌کند، مانند تامین نفت و سوخت برای صهیونیست‌ها در طول جنگ جاری.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک وب سایت آمریکایی که ورود و خروج سوخت به اراضی اشغالی را دنبال می‌کند نام اصلی‌ترین تامین‌کنندگان سوخت برای ماشین کشتار صهیونیستی را فاش کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت 84 فلسطینی دیگر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 24 ساعت گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از آنکه ارتش اشغالگر گروهی از فلسطینی‌ها را از بیمارستان الشفا و اطراف آن آزاد و آنها را مجبور به فرار به مناطق جنوب نوار غزه کرد، یک کلیپ در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که گروهی از فلسطینی‌های برهنه را نشان می‌داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در میان تداوم مانع‌تراشی‌های صهیونیست‌ها در مذاکرات آتش‌بس، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ادعا‌های اخیر صهیونیست‌ها درباره شروط حماس برای آتش‌بس و درخواست این جنبش برای عدم ترور رهبران آن در صورت تبعید به خارج از غزه را کاملا تکذیب و اعلام کرد که این اظهارات، ادعا‌هایی سخیف و مضحک از جانبه رسانه‌های عبری و مبتنی بر دروغ و تبلیغات سیاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از آنکه ارتش اشغالگر گروهی از فلسطینی‌ها را از بیمارستان الشفا و اطراف آن آزاد و آنها را مجبور به فرار به مناطق جنوب نوار غزه کرد، یک کلیپ در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که گروهی از فلسطینی‌های برهنه را نشان می‌داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت لبنان، حزب الله صحنه‌هایی از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه الرادار در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد. حزب الله اعلام کرد که این حمله را در پاسخ به جنایت چند ساعت اخیر رژیم صهیونیستی به بعلبک در شرق لبنان انجام داده است. منابع لبنانی بامداد یکشنبه اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی شهر بعلبک...