یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که یک مقام صهیونیست روز شنبه گفت که در مذاکرات جاری در قطر درباره معامله تبادل اسیران «شکاف» وجود دارد، حماس هم چندان به این مذاکرات خوشبین نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که یک مقام صهیونیست روز شنبه گفت که در مذاکرات جاری در قطر درباره معامله تبادل اسیران «شکاف» وجود دارد، حماس هم چندان به این مذاکرات خوشبین نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی دیگر خود در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود از گردان 932 در نبرد‌های شمال نوار غزه اذعان کرد. این خبر در حالی است که به گفته منابع محلی، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل رفح در جنوب نوار غزه را به‌شدت گلوله‌باران کردند. همچنین در حمله هوایی اشغالگران به خانه‌ای مسکونی در محله «الجنینه» در شرق رفح دست‌کم شش نفر شهید و شمار زیادی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی دیگر خود در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های القدس - تیپ طولکرم اعلام کرد که اعضای آن برای خودرویی حامل یک افسر و سه سرباز صهیونیست در شمال شهر طولکرم در کرانه باختری کمین کردند و همه آنها را کشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: در پی آتش گشودن نیرو‌های اسرائیلی (صهیونیستی) به روی ساکنان غزه که در میدان «کویت» (یکی از نقاط توزیع کمک‌های بشردوستانه) در انتظار دریافت کمک بودند، دستکم 19 نفر کشته و 23 نفر دیگر مجروح شدند. تارنمای این رسانه تصویری آمریکایی بر اساس گزارش‌های دریافتی خود، یادآوری کرد که تانک‌های ارتش اشغالگر با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القدس - تیپ طولکرم اعلام کرد که اعضای آن برای خودرویی حامل یک افسر و سه سرباز صهیونیست در شمال شهر طولکرم در کرانه باختری کمین کردند و همه آنها را کشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان بامداد یکشنبه تصاویر و فیلم حمله به پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

تیم سندرز کاریکاتوریست بریتانیایی 30 اثر خود از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را در لندن به نمایش گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان بامداد یکشنبه تصاویر و فیلم حمله به پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو نمی‌خواهد به جنگ پایان دهد. او آماده است تا گروگان‌ها را به قیمت حفظ ائتلاف راست افراطی خود قربانی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیأت مذاکره کننده تل آویو در دوحه امشب (شنبه) دوحه را به مقصد تل آویو ترک خواهند کرد، زیرا شواهد حاکی از عدم پیشرفت مذاکرات آتش بس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که مذاکرات غیرمستقیم حماس و اسرائیل برای دستیابی به آتش‌بس همچنان در جریان است، منابع عبری از عدم پیشرفت در مذاکرات جاری خبر در دوحه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان از تظاهرات مجدد هزاران معترض صهیونیستی ضد سیاست‌های جنگی بنیامین نتانیاهو در تل آویو خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری زبان از تظاهرات مجدد هزاران معترض صهیونیستی ضد سیاست‌های جنگی بنیامین نتانیاهو در تل آویو خبر دادند.