دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه عصر ایران

ملانی جولی، وزیر امورخارجه کانادا پس از آن از توقف فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی در آینده خبر داد که پارلمان این کشور در بحبوحه فشار فزاینده نمایندگان برای محکومیت حملات اسرائیل علیه نوار غزه که به تازگی وارد ششمین ماه خود شده است، قطعنامه‌ای را در این زمینه تصویب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن فرودگاه بن گورین واقع در اراضی اشغالی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در پیامی به سران کشور‌های اسلامی، نسبت به هر گونه اقدام تجاوزکارانه علیه نمازگزاران فلسطینی در ماه مبارک رمضان هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با گذشت چند ماه از حمله‌های مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تلاش آمریکا و حامیان این رژیم در به‌شکست‌کشاندن همه تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و برقرارری آتش‌بس در غزه، نیرو‌های رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز چهارشنبه با حمله‌های هوایی، زمینی، و توپخانه‌ای مراکز مختلف نوار غزه و کرانه باختری را هدف قرار دادند. حمله جنگنده‌های رژیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حملات جداگانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه تاکنون 41 فلسطینی شهید شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

23 نفر از آنان در نتیجه هدف قرار دادن کمیته‌های مسئول توزیع کمک‌ها در غزه شهید شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور اظهار کرد: نسبت به هر گونه اقدام تجاوزکارانه احتمالی در قدس شریف و مسجدالاقصی علیه نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان هشدار می‌دهم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار کرد: نسبت به هر گونه اقدام تجاوزکارانه احتمالی در قدس شریف و مسجدالاقصی علیه نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان هشدار می‌دهم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی به سران کشورهای اسلامی تصریح کرد: نسبت به هر گونه اقدام تجاوزکارانه احتمالی در قدس شریف و مسجدالاقصی علیه نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان هشدار می‌دهم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ایتالیا اعلام کرده است که رم با عملیات اسرائیل در رفح مخالف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ایتالیا اعلام کرده است که رم با عملیات اسرائیل در رفح مخالف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نسبت به جلوگیری اسرائیل از ورود رئیس آنروا به غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پی جلوگیری رژیم اسرائیل از ورود رئیس آنروا به غزه گفت: «اعتقاد ما این است که آنها باید بتوانند از میدان‌های عملیاتی انروا، از جمله در غزه بازدید کنند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با وجود آن که رژیم صهیونیستی تلاش دارد با انتشار تصاویری از بازداشت فلسطینیان بی دفاع در اطراف بیمارستان شفاء این اقدام خود را یک پیروزی جلوه دهد، اما حتی تحلیلگران نظامی رژیم صهیونیستی هم تاکید دارند این اقدام چیزی جز یک شکست نیست. عاموس هارئیل تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص در یادداشتی که امروز سه شنبه منتشر شد اعلام کرد: بعد از پنج...

وب‌گاه عصر ایران

اسماعیل هنیه افزود: هدف قرار دادن افسران و نیروهای پلیس و اعضای سازمان‌های دولتی در نوار غزه نشان دهنده تلاش رژیم اسرائیل برای انتشار هرج و مرج و ناامنی و ادامه کشتار فلسطینیان در غزه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از 3 حمله جدید خود علیه بخش‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تعرض‌های اسراییل به روستا‌ها و شهر‌های لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 17:45 عصر امروز سه‌شنبه...