دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: «حملات دشمن صهیونیست در بیمارستان شفا نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مخالف بازگشت زندگی به نوار غزه است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که حملات اسرائیل در بیمارستان شفا نشان می‌دهد که این رژیم مخالف بازگشت زندگی به نوار غزه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور اظهار داشت: نسبت به هرگونه اقدام تجاوزکارانه احتمالی در قدس شریف و مسجدالاقصی علیه نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان هشدار می‌دهم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع فلسطینی از شهادت رییس مرکز پلیس «النصیرات» غزه در نتیجه بمباران خودروی حامل وی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در چند حمله پیاپی نظامیان صهیونیست و مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در چند حمله پیاپی نظامیان صهیونیست و مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 14:40 عصر امروز سه‌شنبه نوزدهم مارس 2024 نظامیان دشمن صهیونیست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل در اظهارات خود فاش کرد رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ایجاد یک گذرگاه مرزی جدید در مثلث مرزی در «کرم ابو سالم» به جای گذرگاه رفح است که رژیم اسرائیل بر آن کنترل خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اگر درباره دو دولتی صحبت کنم و از حمله به رفح دست بردارم، رابطه بسیار خوبی با آمریکایی ها خواهم داشت، اظهار داشت: دولت آمریکا من را هدف قرار داده است زیرا از تشکیل کشور مستقل فلسطین جلوگیری می کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی‌شدن شمار دیگری از نظامیان خود در نبردهای جاری میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد. بر این اساس در نبردهای 24 ساعت گذشته نوار غزه 8 نظامی صهیونیست دیگر به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون 3090 نظامی صهیونیست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل از سفر عضو کابینه جنگ به واشنگتن بنا به درخواست دولت آمریکا به‌شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت، هیأت اسرائیلی پس از یک روز مذاکرات بدون پیشرفت، دوحه را ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت، هیأت اسرائیلی پس از یک روز مذاکرات بدون پیشرفت، دوحه را ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه چین اعلام کرد که در حال حاضر مهم‌ترین اولویت دستیابی به آتش‌بس فوری در نوار غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز