دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در یکصد و شصت و پنجمین روز تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه غزه، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی در شهر رفح انجام داد و خانه‌ای در این منطقه را هدف قرار داد که منجر به شهادت چندین فلسطینی شد. منابع خبری از شهادت 14 فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منازل و ساختمان‌های مسکونی در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند؛ براساس گزارش المیادین، منابع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو ارشد حماس درباره یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان الشفا در غزه گفت که رژیم اشغالگر هیچ مدرکی دال بر حضور نیروهای نظامی در بیمارستان الشفا ارائه نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد نزال گفت: حماس اسرای نزد خود را مجانی تحویل نخواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«گرانت شاپس» وزیر دفاع بریتانیا مدعی است صادرات دفاعی این کشور به رژیم صهیونیستی «نسبتاً اندک» است و در سال 2022 بالغ بر 54 میلیون دلار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

العربیه انگلیسی مروری بر کشورهایی داشته که به‌رغم درخواست‌های فزاینده برای آتش‌بس، به ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی ادامه داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 13 عبری فاش ساخت که در ادامه اختلافات میان ارتش و وزرای کابینه بر سر افزایش اختیارات هیئت مذاکره کننده، مسئول ارشد پرونده مذاکرات در ارتش از احتمال شکست مذاکرات جاری در دوحه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی گفت رژیم صهیونیستی از ورود وی به غزه جلوگیری کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عمان با اشاره به این‌که ایران بخشی مهمی از منطقه است تاکید کرد که این کشور می‌تواند نقشی موثر در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان نظامیان و مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله‌های موشکی و توپخانه‌ای پیاپی قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«فیلیپ لازارینی»، در پستی در رسانه اجتماعی «ایکس» نوشت: در روزی که داده‌های جدیدی درباره قحطی در غزه منتشر می شود مقام های اسرائیلی جلوی ورود من به نوار غزه را می‌گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد، کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو در پی اعزام هیأت صهیونیستی به قطر برای بررسی توافق آتش بس، درحال بحرانی شدن است.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه واشنگتن پست آمریکا به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که برخی مسئولان ارشد در پی آغاز جنگ غزه به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اطلاع دادند اسرائیل به شکل منظم ساختمان های غیرنظامی را در نوار غزه بمباران می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران با اشاره به جنگ پر هزینه در غزه بر این باورند که بایدن می بایست رویکرد خود را در ارتباط با بنیامین نتانیاهو تغییر دهد تا شاید بدینگونه بتواند زمینه را برای توقف درگیری ها هموار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور بزدلانه شهید «فایق المبحوح» پس از آن انجام شده که این شهید به همراه دستگاه‌های امنیتی برای تأمین امنیت روند رسیدن کمک‌ها به استان‌های «غزه» و «شمال» نوار غزه کوشیده بودند. جنبش حماس اعلام کرد که این اقدام ارتش جنایت‌کار رژیم صهیونیستی در راستای ممانعت از رسیدن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه برای نخستین بار و به اتفاق آرا تحریم‌هایی را علیه شهرک‌نشینان تندور صهیونیستی ساکن در کرانه باختری تصویب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یهودیان حریدی برای فرار از خدمت نظامی در ارتش رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.