دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از 2 عملیات جدید خود علیه مرکزهای نظامی ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی بازداشت و اسارت خبرنگار الجزیره از سوی رژیم اسرائیل گفت که خواستار توضیح این رژیم درباره این خبرنگار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به ترور شهید «فایق المبحوح» واکنش نشان داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به ترور شهید «فایق المبحوح» این اقدام را در راستای ممانعت رژیم صهیونیستی از رسیدن ایمن کمک‌ها به مردم فلسطین در نوار غزه دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگنده های آمریکایی و انگلیسی در چند نوبت استان الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سران قبائل و عشایر فلسطینی در نوار غزه از تلاش های ارتش رژیم صهیونیستی برای تماس با آنها به منظور تعیین وضعیت آنچه که شرایط اداره غزه پس از پایان جنگ عنوان می شود، خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، منابع فلسطینی اعلام کردند که «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌ها در این باریکه به شهادت رسیده است. این منابع تاکید کردند که شهید فایق المبحوح مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه بوده و ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این شهید مدیر عملیات امنیت داخلی جنبش حماس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جنایت ترور شهید «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم و از این جنایت ابراز انزجار کرد. دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه ضمن اشاره به اینکه این ترور خلاف قوانین بین‌المللی است بیان کرد: اشغالگران فایق المبحوح را که به هماهنگی با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در حالی که غزه در شرایطی وحشتناک به سر می برد و این رژیم تهدید به حمله به رفح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد اوضاع غزه تلفنی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به ترور شهید «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌ها در این باریکه واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل در گزارشی در مورد امنیت غذایی غزه روز دوشنبه هشدار داد که نیمی از ساکنان غزه گرسنگی "فاجعه بار" را تجربه می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم اسرائیل در جنایت جدید خود، مسئول هماهنگی با آژانس آنروا برای ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه را به شهادت رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه جنایت ترور شهید «فایق المبحوح» از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نظامی رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین طی 24 ساعت گذشته در غزه به هلاکت رسید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که آخرین گزارش در مورد ناامنی غذایی در غزه یک کیفرخواست وحشتناک از شرایط واقعی مردم غیرنظامی این منطقه است.