دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا حمام خون به راه انداخته و جنایتی وحشتناک را مرتکب شده است. بر اساس اعلام دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا، 50 شهروند فلسطینی را به شهادت رسانده و 200 نفر دیگر را نیز در این مجتمع بیمارستانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل گفت وخامت شرایط امنیت غذایی در غزه تاکنون در دنیا سابقه نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش یمن از حمله به کشتی آمریکایی در دریای سرخ و همچنین مواضع رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش یمن از حمله به کشتی آمریکایی در دریای سرخ و همچنین مواضع رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان پزشکان بدون مرز امروز سه شنبه اعلام کرد این سازمان به شدت نگران سلامتی بیماران و کادر درمان در محاصره مجتمع بیمارستانی الشفاء در مرکز نوار غزه است. این سازمان از رژیم اسرائیل خواست به قوانین و حریم و محدوده بیمارستان احترام گذاشته و سلامتی کادر‌های درمان و بیماران و شهروندان غیرنظامی را تضمین کند. پزشکان بدون مرز تأیید کرد که نظامیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل به هلاکت یکی دیگر از نظامیان صهیونیستی در نبردهای غزه به دست مبارزان مقاومت فلسطین اذعان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه قطر می‌گوید صحبت درباره پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس زود بسیار زود است اما «به آن خوشبین هستیم».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی دیگر از نظامیان صهیونیست در نبردهای جاری در نوار غزه به دست مبارزان مقاومت فلسطین اذعان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با شهادت تعداد دیگری از شهروندان فلسطینی در نوار غزه توسط ارتش رژیم اشغالگر شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 31 هزار و 819 شهید رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه قطر خاطرنشان کرد حمله به خبرنگاران در مجتمع پزشکی شفا در غزه هیچ توضیحی ندارد و این اقدام تنها تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین در سخنانی تاکید کرد، تلاش‌های ناتو برای گسترش نفوذ خود بعید است ثبات را در منطقه قفقاز افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «اسرائیل هیوم» فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصمیمی مبنی‌بر کنار گذاشتن بنی گانتس از مذاکرات جاری در قطر برای مبادله اسرا گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نهاد بین‌المللی ناظر بر سطح گرسنگی در جهان روز گذشته (دوشنبه) در گزارشی هشدار داد که کمبود غذایی شدید در بخش‌هایی از نوار غزه از سطح قحطی عبور کرده است و در صورت عدم آتش‌بس فوری و افزایش ارسال مواد غذایی به این مناطق، خطر مرگ دسته‌جمعی در غزه قریب‌الوقوع خواهد بود. خبرگزاری رویترز گزارش کرد، طبق طبقه‌بندی یکپارچه سطح امنیت غذایی (IPC) که ارزیابی‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا برای گفتگو درباره آتش بس در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به ساکنان آن، به عربستان و مصر سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی روزهای آتی به عربستان سعودی و مصر سفر کند تا با سران دو کشور دیدار و درباره تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس فوری بین رژیم صهیونیستی و حماس گفت‌وگو کند.