دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تو باید به این کار پایان دهی و آن را به سرعت انجام دهی و به دنیای صلح بازگردی. ما به صلح در جهان و خاورمیانه نیاز داریم».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی هیات عالی رتبه صهیونیستی به ریاست دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی این رژیم عازم قطر برای مذاکرات صلح شده است که رسانه‌ها جزئیات مختلفی از مذاکرات احتمالی دو طرف را افشا کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از ابعاد مهم نقش حزب الله لبنان در تحولات سال 1402 این است که جریان مزبور، بدون آنکه به شکل گسترده وارد جنگ شود، قدرت بازدارندگی خود را به رخ اسرائیل کشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی با بمباران شدید خیابان الجلاء غزه باعث شهید و زخمی شدن شمار از مردم مظلوم این منطقه در غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد سازمان امدادرسانی آکسفام گفت که (رژیم) اسرائیل از مسئله گرسنگی به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن را شدیدا محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با درخواست از نخست‌وزیر اسرائیل برای خاتمه بخشیدن به جنگ غزه، گفت اگر او در کاخ سفید حضور داشت، جنگ غزه به وقوع نمی‌پیوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا و اشغال آن و جنایات مرتکب شده توسط نظامیان این رژیم علیه کادر درمان و بیماران و مجروحان این بیمارستان را شدیدا محکوم کرد.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در جریان نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره به‌اصطلاح هیأت حقیقت‌یاب، گفت: گزارش این هیأت، در واقع، واگویی و مشروعیت‌بخشی به ادعاهای بی‌اساسی است که مکررا در رسانه‌های ضد ایرانی و از تریبون‌های برخی دولت‌های غربی مطرح شده و فاقد هرگونه منبع مستند است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر طی سخنانی در جریان نشست شورای حقوق بشر درباره به‌اصطلاح هیئت حقیقت‌یاب گفت: گزارش این هیئت مشروعیت‌بخشی به ادعا‌های بی‌اساسی است که مکررا در رسانه‌های ضد ایرانی مطرح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله اسرائیل به بیمارستان شفا در غزه را محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن و جنایات مرتکب شده توسط نظامیان این رژیم علیه کادر درمان و بیماران و مجروحان این بیمارستان را شدیدا محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر طی سخنانی در جریان نشست شورای حقوق بشر درباره به‌اصطلاح هیئت حقیقت‌یاب گفت: گزارش این هیئت، در واقع، واگویی و مشروعیت‌بخشی به ادعا‌های بی‌اساسی است که مکررا در رسانه‌های ضد ایرانی و از تریبون‌های برخی دولت‌های غربی مطرح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌ها گزارش دادند که دولت نروژ مدت طولانی است با انصارالله در ارتباط با درگیری در یمن در تماس بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد حقوق بشر ایران با بیان اینکه هیات به اصطلاح حقیقت یاب حقایق را وارونه جلوه دادگفت: ایران در جریان اغتشاشات سال 1401 اقدامات گسترده‌ای برای صیانت از حقوق مردم انجام داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، «آینده» را نیز برای همیشه باخت. رژیم صهیونیستی جایگاهی نزد افکار عمومی جهان نخواهد داشت