دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع وابسته به اسرائیل به سمت هر جنبنده ای در مرکز درمانی شفا شلیک می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا روابط ایالات متحده و اسرائیل را ناگسستنی توصیف کرد اما حمایت او از نتانیاهو به سرعت در حال کاهش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که 28 درصد کودکان زیر 2 سال در خان یونس و مناطق مرکزی نوار غزه از سوء تغذیه شدید رنج می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ و جدل بین ارکان مختلف رژیم صهیونیستی در مورد تحمل شکست همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورل با ابراز نگرانی درباره بحران انسانی در غزه، تصریح کرد که این باریکه به بزرگترین قبرستان جهان تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یائیر لاپید در رشته توئیت هایی که صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی منتشر شد اعلام کرد بنیامین نتانیاهو به طور حتم جنگ در نوار غزه را خواهد باخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در نشست خبری با همتای برزیلی خود در امان به موضع گیری درباره غزه پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند کم‌رمق بازار های ارز و طلا در نیمه نخست سال در کنار افزایش سقف سود سپرده بانکی در ماه‌های پایانی، سبب شد تا یک رقابت تنگاتنگ میان نرخ سود سپرده بانکی و بازدهی بازارهای ارز و طلا شکل بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه صهیونیستی خبر داده هکرها با نفوذ به نرم‌افزارهای فن‌آوری اطلاعات دانشگاهی اطلاعات هزاران دانشجوی کالج‌های سرزمین‌های اشغالی را شامل کارت شناسایی، کارت‌های اعتباری و دیگر اسناد آن‌ها را به سرقت برده‌اند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و حامیانش بدانند و می‌دانند که نه در مقابل حماس، بلکه در برابر ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از دیدار رئیس موساد با هدف مذاکره درباره معامله آتش‌بس در غزه و پرونده اسرا با نخست‌وزیر قطر در دوحه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که نوار غزه با قحطی و گرسنگی مواجه است و نمی‌توان آن را پذیرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد که بیش از 13 هزار کودک از هفتم اکتبر توسط رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، آینده را نیز برای همیشه باخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اذعان یک مقام سابق رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این رژیم جنگ با حماس را باخته، گفت که این رژیم و حامیانش بدانند و می‌دانند که نه در مقابل حماس، بلکه در مقابل ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پیامی نوشت که رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، آینده را نیز برای همیشه باخته است.