دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر اسرائیل با بی‌توجهی به تمامی قوانین و درخواست‌های نهادهای بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح را اجتناب ناپذیر اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل مروز (چهارشنبه) بار دیگر با بی‌توجهی به تمامی قوانین و درخواست‌های نهادهای بین‌المللی، بر ضرورت حمله زمینی به شهر رفح در مرکز نوار غزه تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با تداوم حملات و تجاوزات اسرائیل به غزه در ماه مبارک رمضان، پاسخ موشکی و راکتی مقاومت فلسطین به این وحشی‌گری‌ها متوقف نشده و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای به تداوم ممانعت از ورود خبرنگاران به این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد: ما از رسانه‌های بین‌المللی می‌خواهیم که ممنوعیت وضع‌شده از سوی اسراییل برای ورود به نوار غزه را بشکنند و به انتقال رخداد‌های میدانی جنگ بپردازند. این نهاد فلسطینی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کابینه جنگ اسرائیل گفت که در حال حاضر موضوع تشکیل کشور فلسطین قابل طرح نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کابینه جنگ اسرائیل اعلام کرد که باید اجازه ورود کمک‌ها به غزه داده شود.

وب‌گاه عصر ایران

نیرویی که «ماجد فرج»، مدیر اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین روی آن کار می‌کند، متشکل از خانواده هایی است که از جنبش حماس برای توزیع کمک‌ها از جنوب نوار غزه به شمال آن حمایت نمی‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که پس از گذشت 159 روز از شروع حملاتاسرائیل علیه ساکنان غزه تاکنون 31 هزار و 272 فلسطینی به شهادت رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه چین تأکید کرد واشنگتن باید از کارشکنی در تلاش‌ها برای توقف جنگ غزه دست بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حملات گسترده موشکی حزب‌الله لبنان به مناطق اشغالی در جنوب این کشور خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش روزنامه القدس العربی، در بیانیه سفارتخانه عربستان آمده است: باید توضیحاتی را در این باره ارائه دهیم؛ این حادثه ناگوار نتیجه سوء فهم درباره پروتکل‌های داخلی است.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ یکی از خبرنگاران مستقر در نوار غزه در ویدئویی خطابه‌ای سهمگین و کنایه آمیز به مسلمانان می‌گوید. او گفته است این سیاه ترین ماه رمضانی نیست که بر امت اسلامی می‌گذرد بلکه شاهد بدترین مسلمانانی هستیم که ماه رمضان تا به حال به خود دیده است وی ادامه داد دو میلیارد مسلمان به غیر از دعا هیچ کاری برای نوار غزه نمی‌کنند نمی‌دانم که خداوند چگونه دعاها و نماز و روزه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش آمریکا برای اجرای دستورات جو بایدن مبنی بر ایجاد یک بندر موقت در سواحل نوار غزه به منظور ارسال کمک به بیش از 2 میلیون نفر از مردم محاصره شده در نوار عجله دارد. آمریکا و متحدانش در این راستا در حال بررسی گزینه‌ای هستند که برای به ظاهر کمک به غزه بر کشتیرانی تجاری متکی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیش از 650 وکیل شیلیایی شکایتی را علیه اسرائیل و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن در دیوان کیفری بین‌المللی در لاهه تنظیم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آجیت دوال، مشاور امنیت ملی دولت هند با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دیدار و درباره جنگ غزه و لزوم کمک‌های بشردوستانه گفت‌وگو کرد.