دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیئت وزیران سعودی در جریان نشست خود بر لزوم توقف جنگ غزه و پایان دادن به درد و رنج ملت فلسطین تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وبگاه آمریکایی پولیتیکو به نقل از سناتور کریس وان هولن گزارش داد، اگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله گسترده‌ای به رفح انجام دهد، توقف فروش تسلیحات به این رژیم روی میز خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیئت وزیران عربستان با برگزاری نشستی فوق‌العاده به ریاست محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد سعودی خواستار پایان یافتن درد و رنج ملت فلسطین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انسیه خزعلی در دیدار با وزیر توسعه اجتماعی و خانواده قطر در مقر سازمان ملل، از مواضع دوحه در حمایت از مردم غزه قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همکاری کشور‌های اسلامی هرچه سریعتر آتش بس فوری در غزه برقرار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) آنچه توسط یک کانال خبری مبنی بر دریافت پیشنهاد بین‌المللی برای آتش‌بس طولانی در غزه منتشر شده بود را تکذیب کرد.

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان در نامه‌ای خطاب به روسای سازمان‌های بین‌المللی و وزرای خارجه کشورهای اسلامی تاکید کرد که تداوم نسل‌کُشی در غزه زنگ خطر وقوع بی سابقه‌ترین فاجعه قرن را به صدا درآورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین رئیس شورای امنیت این سازمان، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و نیز وزرای خارجه کشور‌های اسلامی و سایر کشور‌های جهان تاکید کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان و در شرایطی که شاهد تداوم ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل متحد در متوقف کردن جنگ علیه نوار غزه...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر خارجه به دبیران کل سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی و سایر کشورهای جهان، با ارسال نامه‌ای نسبت به تبعات تداوم اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا همزمان با شهادت به کنگره اعلام کردند که ایالات متحده به دلیل رقابت قدرت‌های بزرگ، چالش‌های فراملی و درگیری‌های منطقه‌ای، تحت شار قرار گرفته و با نظم جهانی شکننده مواجه است. در گزارش نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا آمده است: چین جاه‌طلب، اما مضطرب، روسیه متخاصم، برخی قدرت‌های منطقه‌ای مانند ایران و بازیگران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «دیلی بیست» در تحلیلی به قلم جیمز وارن می‌نویسد: بزرگ‌ترین مشکل آمریکا این است که راهبرد ایران در منطقه خاورمیانه به ویژه در 2 دهه گذشته، کار می‌کند و از راهبرد آمریکا بسیار موفق‌تر است. جنگ اسرائیل و حماس به طور اساسی مسیر سیاست خاورمیانه را تغییر داده و سطحی از نوسانات را به تحولاتی که در دهه‌های گذشته دیده نشده بود تزریق کرده است. این درگیری نه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز بیانیه‌ای از ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرده که در آن صهیونیست‌ها به یک تیراندازی اشتباهی و کور اعتراف کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک ژنرال سابق اسرائیل به شدت سران سیاسی و نظامی این رژیم را به باد انتقاد گرفت و به ناکامی تل آویو در تحقق اهداف جنگ اذعان کرد و گفت که جنگ غزه را باخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دبیران کل سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی، رییس شورای امنیت سازمان ملل متحد و وزرای خارجه کشورهای اسلامی و سایر کشورهای جهان در مورد تحولات فلسطین نسبت به تبعات تداوم اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل ماه مبارک رمضان هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرنگار شبکه المیادین در این خصوص گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه با خاک یکسان کرده است. بمباران خانه‌های مسکونی در خیابان الصحابه واقع در شهر غزه نیز چندین زخمی در میان فلسطینی‌های بی گناه برجای گذاشت. این حمله‌های هوایی وحشیانه منطقه‌های شمالی شهر خان یونس را دربرگرفت. همچنین دست کم...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رسانه معروف آمریکایی ضمن بررسی شطرنج پیچیده ژئوپولیتیک در خاورمیانه تاکید کرد: بخش عمده‌ای از موفقیت چشمگیر سیاست خارجی ایران، از هوش راهبردی آیت‌الله خامنه‌ای و مشاوران کلیدی او ناشی می‌شود.