دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رادیو ارتش اسرائیل امروز (یکشنبه) از اتخاذ تدابیر شدید و بی‌سابقه امنیتی در کرانه باختری در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از حملات موشکی حزب‌الله لبنان به چند پایگاه ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این رژیم برای انتقال ساکنان رفح به مناطق دیگر قبل از یورش زمینی به این شهر واقع در جنوب غزه اقدام می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی امروز (یکشنبه)، اعلام کرد: اوضاع شمال نوار غزه فاجعه بار است و به رغم درخواست های مکرر، همچنان از ورود کمک های زمینی جلوگیری می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه معاریو نوشت مقامات ارشد صهیونیست به تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد اسکله موقت در سواحل غزه حمله کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه معاریو نوشت مقامات ارشد اسرائیل به تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد اسکله موقت در سواحل غزه حمله کردند و گفتند که این روش باعث تسکین لحظه‌ای خواهد شد و به انفجاری در آینده نزدیک منجر خواهد شد.

وب‌گاه الف

تهران - ایرنا - وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در سخنانی به طرح این رژیم برای کوچاندن اجباری بیش از یک میلیون فلسطینی از رفح در جنوب نوار غزه اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلویزیون اسرائیل همسر نتانیاهو را به امتناع از دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های اسرای اسرائیل متهم کرده و به نقل از منابع نزدیک به او، دلیل این امتناع و خودداری، مشغله زیاد عنوان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ساره نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های اسرای صهیونیست خودداری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ژنرال ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی گفت: گالانت در طول جنگ غزه همچنان اصرار داشت که به تهدیدات خود درباره حمله به لبنان ادامه دهد؛ درحالی که تهدیداتش هیچ پایه و اساسی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رادیو ارتش اسرائیل از هدف قرار گرفتن پایگاه راهبردی «میرون» این رژیم توسط رزمندگان حزب‌الله لبنان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا به دنبال احداث اسکله در سواحل غزه است تا به زعم خود کمک‌ها را از راه دریا به غزه منتقل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد: 12 موشک از لبنان به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی شلیک شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی النونو گفت: جامعه جهانی باید فشار لازم را برای توقف جنگ بر رژیم صهیونیستی وارد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس مسائل آمریکا گفت: اگر آمریکایی‌ها همین لحظه ارسال سلاح را متوقف کنند، جنگ متوقف می‌شود. آن‌ها شکست اسرائیل را شکست خود می‌دانند؛ آمریکایی‌ها تمام قد از اسرائیل حمایت کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کانال عبری زبان اشاره کرد که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، چند روز پیش در جریان سفر بنی گانتس، یکی از اعضای کابینه جنگ به واشنگتن در ملاقات با او بر تعهد دولت بایدن به امنیت اسرائیل و محکومیت عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد.