دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنتکام اذعان کرد واشنگتن یک فروند هواپیماهای سی 130 حامل بسته های مواد غذایی را برای مردم غزه ارسال کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش آمریکا مدعی سرنگونی حداقل 28 پهپاد یمنی شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌زمان با افزایش فشار لابی رژیم صهیونیستی در انگلیس برای سرکوب حمایت از ملت فلسطین، تصمیم دولت محلی اسکاتلند برای کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) خبرساز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سرویس اطلاعات اسرائیل (موساد) و رئیس سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به منظور بررسی توافق درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی با هم دیدار کردند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دفتر حماس اعلام کرد باید برای ناچار ساختن اسرائیل به توقف بدون قید و شرط جنگ علیه نوار غزه، به کشورهای حامی این رژیم فشار آورده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در آستانه ماه مبارک رمضان نامه‌ای را خطاب به رهبران، اشخاص بارز و علمای امت اسلام نوشت. رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیان کرد: ما خواهان اقدامات مؤثر در سطوح گوناگون سیاسی، دیپلماتیک و حقوقی برای توقف حمله به نوار غزه هستیم. هنیه تصریح کرد: ضروری است که با هدف ناچارساختن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس موساد و رئیس سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به منظور بررسی توافق درباره تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل با هم دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت‌هایی جدید شمار دیگری از فلسطینیان ساکن نوار غزه را به شهادت رساند و زخمی کرد. خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه بمباران خانه‌ای مسکونی در غرب شهرک «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی 10 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. همچنین حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه مسکونی دیگری در اردوگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه، نام خود را در کنار هیتلر، موسولینی و استالین به عنوان «نازی‌های عصر» ثبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام نام چهار اسیر صهیونیست دیگر را که توسط ارتش این رژیم کشته شدند، منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های القسام نام 4 اسیر اسرائیل دیگر را که توسط ارتش این رژیم کشته شدند، منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کابینه امنیتی اسرائیل در یک نشست اضطراری، آخرین تحولات مربوط به توافق آتش‌بس در غزه را بررسی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش فرانسه مدعی شد چهار پهپاد نیروهای یمنی را که به سمت حوزه مأموریت دریایی اتحادیه اروپا در خلیج عدن به پرواز درآمده بودند، هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری ترکیه بار دیگر بر حمایت قاطعانه از حماس تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور مصر، هزینه بازسازی نوار غزه را بالغ بر 90 میلیارد دلار تخمین زد.