دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت آمریکایی گوگل یکی از کارمندان خود را به دلیل محکوم کردن نسل‌کشی اسرائیل در غزه از کار برکنار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بازداشتگاه‌های اسرائیل به یک نسخه خونین‌تری از زندان گوانتانامو تبدیل شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه تأکید کرد ده‌ها اسیر فلسطینی از غزه در زندان‌های اسرائیل قربانی عملیات اعدام و قتل هدفمند هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور ترکیه بر برقرار بودن مذاکرات آنکارا با رهبران حماس و حمایت «قاطعانه» از این گروه تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه مصر و آمریکا درباره تلاش‌ها برای تحقق آتش بس در غزه و معامله تبادل اسرا و تحولات دریای سرخ گفتگوی تلفنی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنان جو بایدن که حین روشن بودن دوربین‌ها می‌گوید او و نتانیاهو باید «نشست رک و صریحی» داشته باشند، حاکی از نارضایتی دوچندان کاخ سفید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگران صهیونیست تاکید کردند که نظامیان این رژیم در سایه حمایت نکردن آمریکا از حمله به «رفح»، در منطقه خان‌یونس در جنوب نوار غزه سردرگم شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، حمله‌های اشغالگران به مناطق مختلف غزه ادامه دارد. در جدیدترین حمله، منطقه شیخ الرضوان در شهر غزه هدف حمله قرار گرفت که بر اثر آن چهار نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند. از سوی دیگر منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای انفجار‌های شدیدی در شهر حمد در غزه و آتش گرفتن آن خبر دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برج المصری در رفح را نیز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس امور مقاومت فلسطین گفت: کرانه باختری روز به روز برای آغاز طوفان رمضان آماده‌تر می‌شود. هیچ کسی نمی‌تواند این طوفان را متوقف کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام اخیر دولت کانادا در تحریم 2 مقام ایرانی را شدیدا محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه اقدام اخیر دولت کانادا در تحریم مدیرعامل متروی تهران و یک نماینده زن در مجلس را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ترکیه گفت: غزه بر روی وجدان جهانیان سنگینی می‌کند و کشورها برای پایان دادن به این فاجعه مسؤولیت مهمی دارند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز اقدام اخیر دولت کانادا در تحریم مدیرعامل متروی تهران و یک نماینده زن مجلس شورای اسلامی را قویا محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت اگر «مقامات کانادا نگران وضعیت حقوق زنان هستند، بهتر است به افکار عمومی درباره سکوت مرگبار خود در قبال کشتار فلسطینان پاسخ دهند».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد: رژیم صهونیستی با ساخت جاده‌ای موسوم به «کریدور نتساریم» (Netzarim Corridor) که سرزمین‌های اشغالی را به دریای مدیترانه متصل می‌کند، عملا باریکه غزه را به دو نیم تقسیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگر امور نظامی شبکه 13 اسرائیل، گفت: تیپ‌های «گفعاتی»، «کماندو» و «هفتم» ارتش در یک جنگ بسیار سخت در حال نبرد هستند و به هیچ نتیجه‌ای نیز دست نمی‌یابند.