سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که مبارزانش مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شمال غزه هدف قرار دادند. گردان‌های الاقصی از هدف قرار گرفتن مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در حومه مرکز ایرز در شمال غزه با خمپاره 60 خبر داد. از سوی دیگر گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، صحنه‌هایی از هدف قرار دادن یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در بیت حانون...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام تصریح کرد: خانواده های اسیران صهیونیست باید بدانند که کابینه رژیم اسرائیل فرزندان آنها را بازیچه قرار داده و بر بازگرداندن آنها در تابوت اصرار می ورزد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا روز جمعه تاکید کرد که بهبود شرایط در گذرگاه‌های زمینی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه حیاتی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد بیان کرد که هرگونه حمله از سوی رژیم صهیونیستی به رفح می‌تواند شهادت فلسطینیان را در پی داشته باشد و به خطر وقوع جنایت‌های وحشیانه دامن بزند. این نهاد وابسته به سازمان ملل اعلام کرد: این درگیری باید به صورت فوری پایان یابد و کشتار و ویرانی متوقف شود. اسرائیل باید به موجب حقوق بشر بین‌الملل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد بهبود شرایط در گذرگاه‌های زمینی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه حیاتی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه و در پی آن شهادت و زخمی‌شدن فلسطینیان ساکن این باریکه ادامه دارد. خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به 2 خانه در شهرک «القراره» واقع در شمال شرق خان‌یونس 8 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار دیگری از فلسطینیان نیز زخمی شده‌اند. علاوه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز تجارت دریایی انگلیس، شامگاه امروز (جمعه) گفت گزارشی جدید درباره وقوع یک حادثه در خلیج عدن (جنوب غرب یمن) دریافت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس جمعه شب گفت که کابینه نخست وزیر اسرائیل بدنبال بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه در تابوت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز تجارت دریایی انگلیس، شامگاه امروز (جمعه) گفت گزارشی جدید درباره وقوع یک حادثه در خلیج عدن (جنوب غرب یمن) دریافت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان در سخنان خود گفت: حماس یک سازمان تروریستی نیست، بلکه مقاومتی است که از سرزمین اشغالی خود دفاع می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 1:55 عصر امروز جمعه هشتم مارس 2024 نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای اسرائیلی امروز جمعه در اعتراض به بسته نشدن قرارداد تبادل اسرا با مقاومت فلسطین خود را در قفس قرار داده و جاده تل آویو به شهر اشغالی قدس را بستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه امروز جمعه در پاسخ به ادعای واهی اسرائیل و برخی دولت های غربی علیه جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش یک گروه تروریستی نیست بلکه یک گروه مقاومت است که با اشغال خاک خود مقابله می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده‌های اسرای صهیونیست امروز جمعه در اعتراض به بسته نشدن قرارداد تبادل اسیران با مقاومت فلسطین خود را در قفس قرار داده و جاده تل آویو به شهر اشغالی قدس را بستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی باز نشدن چتر محموله‌های کمک‌های هوایی ارسالی به نوار غزه، چندین فلسطینی شهید و زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی باز نشدن چتر محموله‌های کمک‌های هوایی ارسالی به نوار غزه، چندین فلسطینی شهید و زخمی شدند.