سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دانش‌آموزان اسراییلی را تشویق به حمل سلاح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های مجاهدین فلسطینی نیروهای اشغالگر را در شرق جبالیا هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه به وقت محلی اعلام‌کرد که توافق با آتش بسی که به کمک های بشردوستانه بیشتر به غزه کمک کند و گفتگوها در مورد "راه حلی پایدار" برای مناقشه ده ها ساله را ایجاد کند، بر عهده حماس است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه عبری زبان معاریو بیان کرد که با ورود به ماه ششم جنگ، ظاهراً ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب و حتی شمال سردرگم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دانش‌آموزان اسراییلی خواسته در دستی سلاح (برای کشتار فلسطینیان) داشته باشند و در دست دیگرشان کتاب.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دانش‌آموزان اسراییلی را تشویق به حمل سلاح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق جمعه شب از حمله پهپادی علیه پایگاه نظامیان اسرائیلی در جولان اشغالی سوریه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مواجهه با هشدارها مبنی بر اینکه نوار ویران‌شده غزه در پرتگاه قحطی گسترده قرار دارد، ایالات متحده روز پنج‌شنبه برنامه‌هایی را برای یک عملیات نظامی گسترده و آبی - خاکی در دریای مدیترانه اعلام کرد که مواد غذایی و سایر کمک‌ها را به غیرنظامیان مستاصل در این منطقه منتقل می‌کند. «دیوید سنگر»، «مایکل شی‌یر» و «توماس فولر» در گزارش 7مارس در نیویورک‌تایمز نوشتند، مقامات ایالات متحده این طرح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، کمک‌های هوایی که قرار بود مرهمی بر زخم‌های فلسطینیان و نجات‌بخش آنان باشد، شهادت و زخمی‌شدن چند فلسطینی را در پی داشت. خبرنگار الجزیره گزارش داد که بر اثر فرودآوردن اشتباه کمک‌های هوایی روی سقف برخی خانه‌ها در شمال غرب شهر غزه، 2 فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند. این در حالی است که بار‌ها از سوی مقامات بین‌المللی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 1:55 عصر امروز جمعه هشتم مارس 2024 نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی به مناسبت روز جهانی زن، درباره آمار بالای تلفات زنان و کودکان غیرنظامی در جنگ غزه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس جمعه شب در بیانیه‌ای در واکنش به عملیات نیروهای مقاومت علیه نظامیان اسرائیلی در شمال کرانه باختری (شهرک صهیونیست نشین حومش) که منجر به زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست شد، اعلام کرد که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات صهیونیست‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی به مناسبت روز جهانی زن، درباره آمار بالای تلفات زنان و کودکان غیرنظامی در جنگ غزه هشدار داد و گفت که هر ساعت 2 مادر در این باریکه کشته می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش حماس جمعه شب در اظهاراتی گفت که شرط جنبش برای هرگونه توافقی توقف کامل جنگ و خروج نظامیان صهیونیست از غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل جمعه شب اعلام کرد که هفت نظامی این رژیم در کمین نیروهای مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری زخمی شدند.