سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن از اعلام آتش بس در ماه رمضان خوشبین است، اما مذاکرات هنوز بر سر بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال با مشکل مواجه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حداقل دو کودک فلسطینی در بمباران خانه‌ای در رفح به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نبردهای بسیار سختی در محله الزیتون در شهر غزه در جریان است و اشغالگران صهیونیست در محله الزیتون متحمل ضربات سختی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه هلند با ابراز نگرانی از اوضاع وخیم انسانی در غزه بر لزوم مداخله فوری بشردوستانه در این منطقه تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر قطر در سفرش به پاریس با رئیس‌جمهور این کشور وضعیت نوار غزه را بررسی و تاکید کرد که اسرائیل مردم فلسطین را گرسنگی اجباری می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری سه‌شنبه شب از تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: تنها پس از پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، انصارالله در حملات خود در دریای سرخ تجدیدنظر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بانک مرکزی رژیم صهیونیستی گفت: اقتصاد این رژیم در نتیجه جنگ غزه چهار ماه سخت را سپری کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، عبدالله دوم پادشاه اردن در سخنانی بر لزوم ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه از طریق هوا تاکید کرد. پادشاه اردن افزود: ما بر ضرورت گشایش گذرگاه‌های زمینی غزه و گسترش ارسال کمک‌ها از طریق هوا به ویژه در شمال غزه تاکید می‌کنیم. علاوه بر این عبدالله دوم ضمن اشاره به قطع کمک‌های مالی به آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی سازمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پایگاه اسراییلی همزمان با بازدید رییس ستاد کل ارتش از سوی مقاومت حزب الله بمباران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه‌های ترکیه‌ای، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه گفت که روشن کردن آنچه وی توحش اسرائیل علیه مردم غزه توصیف می‌کند، اولویت اول نهاد‌های رسانه‌ای در سازمان همکاری اسلامی است. او همچنین بر اهمیت جلوگیری از تلاش‌های رسانه‌ای اسرائیل برای انتشار اطلاعات نادرست تاکید کرد. سازمان همکاری اسلامی از همه کشور‌ها خواست صادرات سلاح و مهمات به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت فلسطین ضربات سنگینی را به نظامیان و خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف نوار غزه وارد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یمن ادعای رسانه های صهیونیست را رد و اعلام کرد: دولت قانونی صنعا در آسیب رساندن به کابل های مخابراتی بین المللی در دریای سرخ نقشی نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه قطری در گزارشی با موضوع تداوم روند تقویت حضور و گسترش نفوذ روسیه در قاره آفریقا به گسترش نقش و جایگاه شرکت امنیتی خصوصی «واگنر» در این قاره به ویژه در لیبی اشاره می‌کند.