یک‌شنبه 27 خرداد 1403

پلیس با لودر دانشجویان را زیر گرفت! / آخرین اخبار جنبش جهانی حمایت از فلسطین + تصاویر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پلیس با لودر دانشجویان را زیر گرفت! / آخرین اخبار جنبش جهانی حمایت از فلسطین + تصاویر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی اوایل روز سه‌شنبه، 18 اردیبهشت یک حمله نظامی بزرگ علیه فلسطینی‌ها در رفح، تنها شهر باقی‌مانده در غزه که در عملیات این رژیم ویران نشده و 1.4 میلیون فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، آغاز کرد. در ایالات متحده آمریکا، از کالیفرنیا تا نیویورک، ده‌ها دانشگاه در بیش از 20 ایالت در حال تظاهرات هستند. با این موج جدید، جهان شاهد تجدید حیات...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی اوایل روز سه‌شنبه، 18 اردیبهشت یک حمله نظامی بزرگ علیه فلسطینی‌ها در رفح، تنها شهر باقی‌مانده در غزه که در عملیات این رژیم ویران نشده و 1.4 میلیون فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، آغاز کرد.

در ایالات متحده آمریکا، از کالیفرنیا تا نیویورک، ده‌ها دانشگاه در بیش از 20 ایالت در حال تظاهرات هستند. با این موج جدید، جهان شاهد تجدید حیات جنبش دانشجویی است. حیاتی که با محور فلسطین احیا می‌شود.

دانشجویان دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج در انگلیس نیز با الگو گرفتن از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا اقدام به برپایی چادرهایی در محوطه دانشگاه به‌منظور حمایت از فلسطینی‌ها کردند. دانشجویان دانشگاه‌های مختلف اروپایی با الهام گرفتن از تظاهرات‌های جاری در دانشگاه‌های آمریکا، در سالن‌ها و محوطه‌های دانشگاهی دست به تظاهرات زده و خواستار پایان دادن به مشارکت با نهاد‌های صهیونیستی به دلیل حمله رژیم صهیونیستی به غزه شده‌اند.

  • - تبدیل دانشگاه به بازداشتگاه

پلیس هلند اعلام کرد که 169 معترض را در جریان سرکوب اردوگاه برپا شده آن‌ها در دانشگاه آمستردام بازداشت کرده است. در ویدیو‌های منتشر شده نشان داده شده که پلیس هلند در پی خودداری معترضان از ترک دانشگاه، چادر‌های برپا شده را تخریب می‌کند.

پلیس با لودر دانشجویان را زیر گرفت! / آخرین اخبار جنبش جهانی حمایت از فلسطین + تصاویر 2