یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارتخانه مصر تاکید کرد: مصر بر علاقه خود به ادامه نقش تاریخی در رهبری روند صلح در منطقه به گونه‌ای که منجر به حفظ صلح و امنیت منطقه‌ای شود، تأکید می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است: رویکرد رژیم اشغالگر اسرائیل که مبتنی بر تلاش برای جعل حقایق و گمراه کردن افکار عمومی جهانی با تکرار ادعاهای دروغین است، در نهایت منجر به سرکوب تلاش‌های صلح و گسترش چرخه خشونت در منطقه خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کمتر از 24 ساعت بعد از کنفرانس خبری که نتانیاهو که در آن به توجیه دلایل مرگ 6 اسیر و پافشاری بر حفظ حضور نظامی در محور فیلادلفیا ایراد کرد، واقعیت هایی را در رابطه با این محور و نیز مسئله بازگرداندن اسرا اعلام و دروغگویی نتانیاهو را در این رابطه بر ملا خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مسئولان عالی رتبه جنبش حماس که در هیات مذاکره کننده نیز حضور دارد، طی دیدار با مقامات وزارت خارجه ترکیه، آنها را در جریان مذاکرات آتش بس (در غزه) قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شمال کرانه باختری برای هفتمین روز متوالی شاهد عملیات و تجاوزات رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلمی متشکل از 22 فیلم کوتاه مستند، داستانی، انیمیشن و تجربی که هریک از آنها به نوعی واقعیت وضعیت مردم غزه در بحبوحه جنگ اسرائیل و حماس را تصویر کرده‌اند، نماینده فلسطین در اسکار امسال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به سفرای این رژیم در جهان دستور داده تا از کشورهای خارجی بخواهند حماس و ایران را تحریم کنند. وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به سفرای این رژیم در جهان دستور داده تا از کشورهای خارجی بخواهند حماس و ایران را تحریم کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر خارجه رژیم صهیونیستی یسرائیل کاتس در پی تأیید مرگ 6 اسیر اسرائیلی در غزه از سفرای رژیم صهیونیستی در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوضاع نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین محور گفت و گوی امیر قطر و وزیر خارجه سوئد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوضاع نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین محور گفت و گوی امیر قطر و وزیر خارجه سوئد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد که به رغم تمامی حملات صورت گرفته در نوار غزه، حماس توانمندی نظامی خویش را در شمال باریکه مجدداً احیا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد که به رغم تمامی حملات صورت گرفته در نوار غزه، حماس توانمندی نظامی خویش را در شمال باریکه مجدداً احیا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد: شرایط زندگی غیربهداشتی و وحشتناک و عدم دسترسی به واکسیناسیون می‌تواند منجر به گسترش بیماری در غزه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد: شرایط زندگی غیربهداشتی و وحشتناک و عدم دسترسی به واکسیناسیون می‌تواند منجر به گسترش بیماری در غزه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های «عزالدین القسام» تصاویری از یکی از شش اسیر اسرائیل که به تازگی اجساد آنها در نوار غزه کشف شد را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان های عزالدین قسام ویدئویی از اعتراض یک اسیر اسرائیلی به نتانیاهو منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس احزاب مخالف کابینه اسرائیل ادعای نتانیاهو در مورد مخالفت با عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا را تکذیب کرد.