یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد که به رغم تمامی حملات صورت گرفته در نوار غزه، حماس توانمندی نظامی خویش را در شمال باریکه مجدداً احیا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد: شرایط زندگی غیربهداشتی و وحشتناک و عدم دسترسی به واکسیناسیون می‌تواند منجر به گسترش بیماری در غزه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد: شرایط زندگی غیربهداشتی و وحشتناک و عدم دسترسی به واکسیناسیون می‌تواند منجر به گسترش بیماری در غزه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های «عزالدین القسام» تصاویری از یکی از شش اسیر اسرائیل که به تازگی اجساد آنها در نوار غزه کشف شد را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان های عزالدین قسام ویدئویی از اعتراض یک اسیر اسرائیلی به نتانیاهو منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس احزاب مخالف کابینه اسرائیل ادعای نتانیاهو در مورد مخالفت با عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس احزاب مخالف کابینه اسرائیل گفت: نتانیاهو 15 سال نخست وزیر بود و هرگز به ذهنش خطور نکرد محور فیلادلفیا را باز پس گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اعضای حماس تاکید کرد: برای دستیابی به آتش بس و همچنین جلوگیری از ادامه نسل کشی ملت خود و نیز شروط اصلی مقاومت ثابت قدم هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از اعضای حماس تاکید کرد: نمی‌خواهیم حتی یک وجب از نوار غزه در اشغال اشغالگران باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو متن این نامه به شرح زیر است: فَاِذَا جَاءَ وَعدُ أُولَاهُمَا بَعَثنَا عَلَیکُم عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأس شَدِید فَجَاسُوا خِلَالَ الدِیَارِ وَکَانَ وَعدًا مَفعُولًا پس چون وقت انتقام اول فرا رسد بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند. و این وعده (انتقام خدا) حتمی است. آقای نزار القیسی کاردار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب از عملیات موفق ارتش کشورش در دریای سرخ و هدف قرار دادن مستقیم یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب از عملیات موفق ارتش کشورش در دریای سرخ و هدف قرار دادن مستقیم یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به اظهارات دوشنبه شب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، این اظهارات را ناامیدکننده و وی را مسئول شکست مذاکرات دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به اظهارات دوشنبه شب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، این اظهارات را ناامیدکننده و وی را مسئول شکست مذاکرات دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در اظهاراتی گفت که کرانه باختری در آستانه تبدیل شدن به جبهه دوم جنگ بعد از نوار غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در اظهاراتی گفت که کرانه باختری در آستانه تبدیل شدن به جبهه دوم جنگ بعد از نوار غزه است.