دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کاتولیک‌های جهان در سخنانی نسبت به بمباران مدرسه کودکان بی‌پناه در نوار غزه ابراز تاسف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای امنیت برای بررسی حادثه بیمارستان کودکان در کی‌یف جلسه اضطراری برگزار می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک شرکت دانمارکی اعلام کرد که یکی از کشتی‌های این شرکت در خلیج عدن مورد حمله قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای عصر امروز از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جاده «دمشق - بیروت» خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع اسرائیلی امکان دستیابی به توافق بر سر معامله تبادل اسیران با حماس را ممکن دانست، اما بهایی برای آن قائل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، توسعه کمی و کیفی حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی را در موقعیتی بحرانی قرار داده است. از یکسو شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی، خالی از سکنه شده اند و از سوی دیگر بخش قابل توجهی از توان ارتش صهیونیستی، در شمال درگیر است. در کنار اینها، زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز‌های لبنان، اعم از تأسیسات جاسوسی و دفاعی، با حملات حزب الله...

خبرگزاری دانشجو

دولت غزه درباره توطئه شوم صهیونیست‌ها برای آوارگی مردم شهر غزه و کشاندن آنها به کمین‌های مرگ هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که آمادگی و کارایی تونل‌های مقاومت فلسطین در شهر غزه بین «متوسط و بالا» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه جنگ سیستماتیکی که رژیم اشغالگر علیه بخش بهداشت غزه به راه انداخته است، «منیر البرش» مدیر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شب گذشته در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد که همه خدمات بهداشتی در بیمارستان‌های شمال نوار غزه متوقف شده است. خدمات بهداشتی در شمال غزه کاملا متوقف شده است وی افزود: بیمارستان‌های شمال نوار غزه وضعیت بسیار وخیمی دارند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«میخال شیمش» خبرنگار امور سیاسی شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر در گفت‌وگو با شرکای سیاسی خود در مورد ایتامار بن گویر گفته است که من مدیر مهدکودک نیستم و (بن گویر) نباید اینگونه رفتار کند. او پاسخ تلفن من را نمی‌دهد و در نشست‌ها هم حاضر نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه تداوم تجاوزات ارتش اشغالگر به مناطق مختلف نوار غزه و دستور تخلیه شمار زیادی از محله‌ها در شهر غزه، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس شب گذشته با میانجی‌ها تماس گرفت. هشدار هنیه درباره بازگشت مذاکرات به نقطه صفر هنیه در تماس با میانجی‌ها نسبت به پیامد‌های فاجعه‌بار آنچه در غزه به‌ویژه رفح و مناطق دیگر رخ می‌دهد، هشدار داده تأکید کرد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با تداوم یافتن جنگ غزه، شاهد هستیم که رژیم اشغالگر قدس بر شدت موضع گیری‌های خود جهت حمله به لبنان افزوده و حتی اخباری دال بر شبیه‌سازی حمله این رژیم به لبنان نیز منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری که شامگاه دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد مسئولین مصری به دیوید برنیاع رئیس موساد که به قاهره سفر کرده پیشنهاد کردند، آمادگی دارند موانع زیر زمینی را با همکاری ایالات متحده جهت جلوگیری از انتقال سلاح به نوار غزه، ایجاد کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو از اظهارات دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره باقی‌ماندن حماس در غزه بعد از جنگ انتقاد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو از اظهارات سخنگوی ارتش این رژیم درباره حماس خشمگین شده است.