سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

نورمحمدی: بیشتر اصلاح‌طلبان را با عنوان عدم التزام رد می‌کنند / آنچه که برخی می‌گویند با واقعیت پرونده متفاوت است؛ واقعیت را بگویید!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نورمحمدی: بیشتر اصلاح‌طلبان را با عنوان عدم التزام رد می‌کنند / آنچه که برخی می‌گویند با واقعیت پرونده متفاوت است؛ واقعیت را بگویید!

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ سعید نورمحمدی سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره این حزب گفت: این حزب در سال 1392 توسط جوانان اصلاح طلب تاسیس شد، جزو جبهه اصلاحات ایران است و در انتخابات برخلاف نظر اکثریت اعضای جبهه اصلاحات که فکر می‌کردند، چون امکان رقابت وجود ندارد حضور نباید داشت قائل به این بود که باید از فرصت‌ها استفاده و در انتخابات شرکت کرد. وی افزود: جبهه اصلاحات 45 عضو دارد، 30 عضو...

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ سعید نورمحمدی سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره این حزب گفت: این حزب در سال 1392 توسط جوانان اصلاح طلب تاسیس شد، جزو جبهه اصلاحات ایران است و در انتخابات برخلاف نظر اکثریت اعضای جبهه اصلاحات که فکر می‌کردند، چون امکان رقابت وجود ندارد حضور نباید داشت قائل به این بود که باید از فرصت‌ها استفاده و در انتخابات شرکت کرد.

وی افزود: جبهه اصلاحات 45 عضو دارد، 30 عضو حقوقی و 15 عضو حقیقی که با رای افراد حقوقی انتخاب می‌شوند، این جبهه به وزرات کشور اعلام و ثبت رسمی شده است.

نور محمدی عنوان کرد: در سیاستی که پیش گرفتیم تلاش کردیم منافاتی با تصمیم جبهه اصلاحات نداشته باشد، مثلا جبهه اصلاحات تصمیم گرفت در تهران لیست ندهد و حزب ندای ایرانیان هم به احترام رای اکثریت جبهه اصلاحات لیست نداد، اما از لیست صدای ملت که توسط آقای مطهری شکل گرفت حمایت کرد و پشت لیست قرار گرفت.