پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نور ورزشگاه شهرقدس تنظیم نبود / دروازه‌بان‌های استقلال و الغرافه در تاریکی مطلق!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نور ورزشگاه شهرقدس تنظیم نبود / دروازه‌بان‌های استقلال و الغرافه در تاریکی مطلق!

تنظیم نبودن نور ورزشگاه شهرقدس به طور واضح در تصاویر تلویزیونی مشخص بود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مواردی که مسئولان ورزشگاه شهرقدس در روزهای گذشته برای اصلاح آن اقدامات گسترده‌ای انجام دادند، افزایش لوکس نور ورزشگاه بود. لوکس نور ورزشگاه شهرقدس با اضافه کردن پروژکتورهای ویژه به 2 هزار رسیده و حتی یک پایه نور جداگانه نیز در بخش میانی نصب شده تا نور کافی به زمین چمن برسد.

با وجود اقدامات صورت گرفته اما نور ورزشگاه شهرقدس به طور دقیق تنظیم نشده و این مساله باعث شد تا وسط زمین نور خوبی داشته باشد اما داخل محوطه جریمه دو تیم تاریکی به چشم بیاید و دید دروازه‌بان ها نیز کافی نباشد.

از سوی دیگر نورافکن های نصب شده در قسمت روبه رویی ورزشگاه سبب شد تا چشم حاضران روی نیمکت پیست تارتان اذیت شود و بازیکنانی در میانه زمین نیز نتوانند به طور دقیق به بالا نگاه کنند.

تنظیم نبودن نور ورزشگاه شهرقدس در بازی های لیگ برتری هوادار هم مورد اعتراض بازیکنان مطرح قرار گرفته بود اما با وجود اعلام مسئولان مبنی بر تنظیم نور امشب در بازی استقلال والغرافه هم شاهد تاریکی در کناره های زمین و محوطه جریمه بودیم.

تاریکی موجود در محوطه های جریمه ورزشگاه، سبب شد تا بهنام مهدی‌زاده گزارشگر بازی نیز به دلیل واضح نبودن تصاویر تلویزیونی در این بخش ها از مخاطبان عذرخواهی کند!