چهارشنبه 2 خرداد 1403

نژاد پرستی

نژاد پرستی

وب‌گاه خبر آنلاین

کیلیان امباپه در مورد اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه کشور که مدعی شده بود او پس از رقابت‌های یورو 2020 قصد خداحافظی داشته شفاف‌سازی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فیفا گزارش داد که در طول جام ملت‌های اروپا و آفریقا موارد متعدد توهین های نژاد پرستانه و اسلام هراسی در فضای مجازی رخ داده است.

خبرگزاری مهر

چگونه است که عراق این کشور شیعی مذهب و بهره‌مند از تمدن کهن و موقعیت‌های ممتاز، همچنان از بی‌ثباتی و ناامنی رنج می‌برد و از ایجاد یک ساختار سیاسی منسجم ناتوان است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه «ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» صبح امروز با حضور وحید جلال زاده رئیس این ستاد و جمعی از روسا و نمایندگان نهاد‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد مذکور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد. چهره اصلی امریکا آن چیزی نیست که در سینما و رسانه‌ها نشان داده می‌شود جلال زاده رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در این...

وب‌گاه خبر آنلاین

گرت بیل، ریو فردیناند و جیمز میلنر سه فوتبالیستی هستند که همراه با سایر ورزشکاران نشان سلطنتی بریتانیا را دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی ها نشان می دهد کشورهای اروپایی به سمت اعمال قوانین سخت گیرانه تری در جهت مسئولیت پذیری هر چه بیشتر پلتفرم ها در قبال محتوای منتشر شده حرکت کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: حقوق بشر آمریکایی بجز ادعایی واهی و پوشالی چیزی نیست و فقط از الفاظ برای مسخ دولت‌ها و ملت‌ها بهره می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مشاور رئیس دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا اگر بخواهد موفق شود باید افکار عمومی جهان مقبولیت لازم را کسب کند.

وب‌گاه عصر ایران

حال اگر جنگ اوکراین اروپایی‌ها را نگران قطع گاز کرده و کشورهای دوست روسیه را در رودربایستی پوتین قرار داده تا اینجا برای ایران دست کم یک دستاورد بسیار مهم داشته و آن هم اختلاف روسیه با اسراییل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم زاهدان در مجلس در مورد سکوت جمهوری اسلامی ایران در مقابل تحرکات مرزی طالبان گفت: ما سکوت نکردیم اخیرا از مرزها بازدیدی داشتیم و جداً نگرانیم. مماشات ما در مقابل مردم افغانستان است و در مقابل طالبان نیست.

وب‌گاه الف

در گذشت نادر طالب زاده، پژوهشگر و هنرمند انقلابی کشورمان با واکنش رسانه‌های عربی همراه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوزک امیرعبداللهیان شامگاه امروز به صورت تلفنی با سرپرست وزارت خارجه افغانستان گفتگو و رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متأسفانه طالبان که غیر از خودشان کسی را شایسته بنده خدا بودن نمی‌دانند، می‌خواهند بر مردم متدین افغانستان حکومت کنند!

خبرگزاری دانا

پیش از ظهر امروز مراسم پر شکوه راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار شد و مردم با جوش و خروش به عرصه آمدند تا فریاد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین را سر دهند.

خبرگزاری دانا

جواد سرگلزائی گفت: تفکر مقاومت در برابر سلطه و استقلال خواهی همواره به عنوان یک آرمان برای جوامع بشری در طول تاریخ بوده و تنها راه نجات مردم فلسطین از سلطه و سیطره رژیم غاصب صهیونیستی است.