سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نژاد پرستی

نژاد پرستی

خبرگزاری دانا

احمد علی مقدم گفت: رفتارهای نسنجیده و مواضع قدرت طلبانه امریکا باعث از بین رفتن ابهت پوشالی آن و عدم اعتماد هم‌پیمانان او به این کشور و درنتیجه افول ابرقدرتی آمریکا شده است.

خبرگزاری دانا

ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم آمریکا از ایران مستقل با ثبات دارای الگو تمدنی اسلامی، علوی از ایران قوی با فکر الهی که نتیجه آن اضمحلال غرب است بیم و وحشت دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال با توجه به حوادث و شرارت‌ها و اغتشاشات اخیر با حضور پرشور مردم به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع اتفاقات اخیر در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد. رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی، ولی خشن که معلوم می‌شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده...

وب‌گاه ورزش سه

ستاره والیبال ایتالیا به خاطر شعارهای نژادپرستانه از تیم ملی این کشور کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری مهر

کتاب «BBC ضد فارسی» نوشته سید علی حق شناس توسط نشر پارس میهن منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از قدیم الایام گفته‌اند که برای آدم بهانه گیر همیشه بهانه وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

«بی تی اس» یک گروه موسیقی کره جنوبی متشکل از هفت عضو است که در سال 2010 کشف شده‌اند.

وب‌گاه الف

گروه کره‌ای «بی تی اس» برای جام جهانی قطر آهنگی را با مشارکت شرکت هیوندای خوانده که از20نوامبر تا 18 دسامبر منتشر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: معضل اشغالگری و مناقشه دیرین در غرب آسیا با اجرای ابتکار دموکراتیک ایران و برگزاری همه پرسی ملی در فلسطین حل و فصل شده و ساکنان حقیقی فلسطین می‌توانند حکومت مورد نظر خود را تعیین کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی طی بیانیه‌ای در واکنش به اعتراضات اخیر در پی درگذشت فوت مهسا امینی اهانت به نوامیس مردم و آسیب به اموال عمومی برآمده از فتنه های برنامه‌ریزی شده دانست. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انِا لله و اِنا الیهِ راجعون انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره)،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پدرو براوو رئیس اتحادیه ایجنت‌های اسپانیا خوشحالی پس از گل وینیسیوس را به میمون بازی تشبیه کرد.

خبرگزاری دانا

لک علی‌آبادی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین عظمت شیعه را نشان می‌دهد، گفت: رسانه‌های واقعی، خبرهای بنگاه‌های شایعه پراکنی و تفرقه افکنی دشمنان را خنثی کنند.