سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نژاد پرستی

نژاد پرستی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رائفی پور، رئیس موسسه مصاف ایرانیان در کنفرانس جهانی عدالت که در محل موزه لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، گفت: مبنای دشمنی انقلاب اسلامی با رژیم‌های غاصب دشمنی این رژیم‌ها با خداست و این بدان معناست که هر کسی دشمن خداست دشمن ما هم خواهد بود. با این اوصاف شاید برخی‌ها فکر کنند که حمایت ما از فلسطین به خاطر مسلمان بودن مردم این کشور است؟ خیر. آفریقای...

خبرگزاری دانا

عضو هیت علمی دانشگاه پیام نور اصفهان و دبیر جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور گفت: محور مقاومت توانسته لایه های ظلم و ستم و همچنین چهره دوگانه نظام لیبرال دموکراسی غرب را به جهانیان نشان دهد و اهرم فشار نظامی را آنان بگیرد.

خبرگزاری مهر

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات علیه ملت مظلوم منطقه رویکرد مقاومت است و همه کشور‌های اسلامی می‌بایست در خدمت آرمان فلسطین قرار گرفته و هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم نمایند. متن بیانیه به...

خبرگزاری دانا

جواد سرگلزایی گفت: ماهیت شناختی حقوق بشر اسلامی و کرامات انسانی به عنوان ضرورت سنجی یک پدیده اجتماعی، حقوقی و سیاسی است.

خبرگزاری دانا

فاطمه هوشینو گفت: در زمان امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) دشمنان اسلام حجاب از سر زنان بر می داشتند، یزیدیان امروزی نیز بدنبال ترویج بی حجابی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

8 بازیکن خشن، حاشیه‌دار و عصبانی در تاریخ لیگ برتر انگلیس را بشناسیم.

وب‌گاه گسترش

انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی کار سختی است که ما امروز در رویزا گروپ این کار را انجام میدهیم. ما با بررسی تخصصی بهترین کشور اروپای را برای مهاجرت تحصیلی به شما پیشنهاد میکنیم.

خبرگزاری دانا

نویسنده کتاب جنایات غرب گفت: اگر امروز در جوامع جهانی و بین المللی حق وتو و جود دارد این همان نماد سلطه و استعمار گری است.

خبرگزاری دانا

احمد علی مقدم گفت: جنگ اوکراین ابعاد مختلف نقض حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد و نشان داد که قواعد جنگی نه با معیارهای عادلانه بلکه بر اساس رنگ چشم و مو و ملیت‌های غربی و غیر غربی تعیین می‌شوند این جنگ وجود نژادپرستی در غرب را علنی ساخت.

وب‌گاه الف

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نهاد‌های حقوق بشری هیچ فعالیتی را برای احقاق حقوق جانبازان شیمیایی رقم نزده و سکوت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ایران تاکید کرد: همسایگان افغانستان، از جمله ایران، نباید تمام فشارهای مربوط به پذیرش پناهجویان افغان را تحمل کنند و سایر کشورها نیز باید از پناهجویان استقبال کنند.