چهارشنبه 2 خرداد 1403

نژاد پرستی

نژاد پرستی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از قدس به عنوان سرزمین مقدس همه ادیان الهی یاد کرد و گفت: معتقدیم که قدس محور و مرکزیت جهان اسلام است و نباید نسبت به هتک حرمت نسبت به آن بی تفاوت بود.

وب‌گاه تابناک

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اشاره مقام معظم رهبری به مسئله گرانی قیمت‌ها در پیام نوروزی، گفت: رهبری در پیام سال نو با یک تلخی از گرانی‌ها یاد کردند. مردم نمی‌توانند فرداروزشان را پیش‌بینی کنند و این موضوع ناآرامی ایجاد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: آیت الله سیداحمد خاتمی با اشاره به اشاره مقام معظم رهبری به مسئله گرانی قیمت‌ها در پیام نوروزی، گفت: مسئولان باید تدابیر موثرتری برای مقابله با مشکلات مردم بیابند تا مردم آرامش پیدا کنند. مردم نمی‌توانند فرداروزشان را پیش‌بینی کنند و این موضوع ناآرامی ایجاد می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

آنچه رهبری از مذاکرات می‌خواهند، باید محقق شود / سپاه باید از لیست تحریم‌ها خارج شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسافر بیماری در افغانستان که برای مراجعه به پزشک به غور رفته بود، توسط طالبان مجازات شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدئویی از تلاش طالبان برای متفرق کردن حمله کنندگان به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات را ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست وزارت آموزش طالبان گفت: در حال کار بر روی مکانیسم منظم برای بازگشایی مدارس هستیم و به زودی مدارس در سراسر افغانستان به روی دختران باز خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمید خراسانی یکی از فرمانده‌هان مطرح طالبان؛ ضمن توهین به ملت ایران وعده داد که طالبان به زودی ایران را فتح خواهد کرد!

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر رفتار دو گانه غرب نسبت به کشتار مردم اوکراین اظهار کرد: 70 سال است که مردم فلسطین توسط یک فرقه نژادپرست و خود برتربین کشته شده که حاضر نیستند به حقوق مردم فلسطین احترام بگذارند و اقدام اسراییل را محکوم کنند. اما اکنون نسبت به تحولات اخیر بین المللی رفتار دو گانه ای را در پیش گرفتند که نشانه استاندارد دو گانه و نژادپرستی غربی‌ها است.

خبرگزاری ایسنا

مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: عملیات قهرمانانه اخیر در سرزمین‌های اشغالی، نشان دهنده عمق نفوذ و اقتدار جبهه مقاومت و بطلان اقدامات سازشکارانه است.

خبرگزاری تسنیم

مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی وقوع حوادث اخیر در تل آویو که منجر به کشته و مجروح شدن چند صهیونیست شد، حماسه آفرینی جوانان غیور و عزتمند فلسطینی را به ملت فلسطین تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی با مشارکت همه ساکنین اصلی فلسطین است تصریح کرد: عملیات قهرمانانه اخیر در تل آویو از عمق نفوذ و اقتدار جبهه مقاومت در سرزمین های اشغالی و بطلان اقدامات سازشکارانه حکایت دارد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب گفت که سیاست رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از اشکال تروریسم و نژاد پرستی است.

وب‌گاه عصر ایران

این شاخص ها که تمدن و فرهنگ اروپایی را جذاب کرده، عبارتند از: قانون مداری، احترام به طبیعت، صداقت، آزادی بیان، مقابله با نژاد پرستی و مقابله با سانسور و یا قواعدی مثل جدایی ورزش از سیاست که حاصل همین شاخص هاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

وینیسیوس جونیور به رفتار نژادپرستانه هواداران مایورکا واکنش جالبی نشان داد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل گفت: بدترین و کریه‌ترین صورت نژادپرستی، قوم‌گرایی و تبعیض قومی در وحشتناک‌ترین شکل خود در جنگ اوکراین توسط اروپایی‌ها به تماشا گذاشته شد.