سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نژاد پرستی

نژاد پرستی

وب‌گاه عصر ایران

شاید عده ای به جرائم ارتکابی برخی افغان ها در ایران اشاره کنند که باید گفت مگر خود ایرانی ها مرتکب جرم نمی شوند و مگر گناه چند افغان مجرم را به پای همه افغانستانی ها می نویسند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

«جهان در سالی که گذشت» عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه‌های نوروزی رادیو ایران است که هر روز ساعت 15:30 پخش می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

بنا بر اعلام روزنامه گازتا دلا اسپورت پائولا اگونو، پشت خط زن نیجریه الاصل تیم ملی ایتالیا به این کشور باز میگردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تماشا سریال‌های «طبل تو خالی»، «از نفس افتاده»، «ریحانه»، «ششمین نفر»، «باهم»، «نون خ»، «هفت ثانیه» را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسکو در واکنش به اهانت به کتاب مقدس مسلمان در سوئد، از استکهلم خواست تا در این زمینه اقداماتی را اتخاذ کند. این حادثه باعث ایجاد شکاف میان سوئد و کشورهای اسلامی به خصوص ترکیه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اهانت به کتاب مقدس مسلمانان در سوئد توسط «راسموس پالودان» سیاستمدار محافظه کار را محکوم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

انتقاد ها به خاطر رنگ پوست هم نبوده است. اتفاقا فراموش نکرده ایم آقای محمد جواد اردشیر لاریجانی رییس وفت ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بود که تعبیر «کاکا سیاه» را برای باراک اوباما به کار برد. آ

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دفتر روحانی: اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت. او ارتباط محدودی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

نخست وزیر سوئد آتش زدن قرآن در روز شنبه در شهر «استکهلم» را که باعث افزایش تنش این کشور با ترکیه شده بود، «بی‌احترامی» خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هدا هاشمی، عضو تحریریه روزنامه شرق نسبت به کنگره بین المللی زنان تاثیر گذار توئیتی توهین آمیز منتشر کرد که با واکنش های منفی کاربران و مخاطبان وی مواجهه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_ فاطمه قدیری؛ هویت، اساسی‌ترین و شاخص‌ترین مبنای جامعه را تشکیل می‌دهد و آن را تعریف و تعیین می‌کند. هویت پاسخی است که افراد به سوال «تو چه کسی هستی؟» می‌دهند. هویت ملی، ویژگی‌های فرهنگی است که به ما در شناخت یک جامعه کمک می‌کند. هویت ملی بیان تعلق به یک فرهنگ است. افرادی که فرهنگ ایرانی دارند هویت ایرانی نیز دارند و همین تعلق است که باعث ایجاد...

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس جونیور لالیگا را متهم کرد که هیچ کاری برای دور کردن نژادپرستان از ورزشگاه‌ها انجام نداده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه در فضای بی اعتمادی باید مذاکره با آمریکا و اروپا را ادامه دهیم، گفت: تغییر موضع غرب بدلیل به نتیجه نرسیدن اغتشاشات است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرانسوی‌ها بعد از شکست در جام جهانی با حملات توهین آمیز به 2 سیاه پوست تیم ملی چالش بزرگی درجهان فوتبال بوجود آوردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برخورد‌های دوگانه و رویکرد‌های متناقض سازوکار‌های حقوق بشری و غرب در رابطه با تجمعات و اغتشاشات، به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برخوردهای دوگانه و رویکردهای متناقض سازوکارهای حقوق بشری و غرب در رابطه با تجمعات و اغتشاشات، به شدت انتقاد کرد.