پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نیروهای نظامی آستارا انسجام خود را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نیروهای نظامی آستارا انسجام خود را به نمایش گذاشتند

آستارا - ایرنا - نیروهای انتظامی و هنگ مرزی شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی انسجام، وحدت و صلابت خود را در صبحگاه مشترک به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و هنگ مرزی آستارا روز یکشنبه با آرایش صف های نیروهای نظامی و حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در محوطه هنگ مرزی این شهرستان برگزار شد و مسئولان ارشد و اعضای شورای تامین بعد از بازدید از یگان های مستقر در میدان، در جایگاه ویژه قرار گرفتند.

سرهنگ نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: معنویت، لازمه کار نیروهای انتظامی و مرزبانی است و رفاه اجتماعی و آسایش در سایه امنیت میسر می شود و برای تحقق آن، طرح های مختلف نظیر مقابله با آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

وی افزود: شعار امسال هفته نیروی نیروی انتظامی " با هم برای امنیت و سلامت است" و مرزبانان آستارا با جدیت از مرزها مراقبت می کنند و هوشیاری و همکاری اهالی و مرزنشینان، موجب ارتقای سطح امنیت عمومی می شود.

امام جمعه آستارا نیز در این آئین گفت: پلیس ایران با تکیه بر ارزش های دینی، مقاوم تر از پلیس دیگر کشورهاست و نیروی انتظامی در کنار سایر نهادهای امنیتی و انتظامی، تامین کننده امنیت پایدار است. حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: پایبندی به اصول، قانون گرایی، باور به توانستن و خدمتگزاری صادقانه، ویژگی پلیس موفق است و خوشبختانه با هوشیاری و بیداری زحمتکشان ناجا و تعامل نیروهای مسلح، امنیتی مثال زدنی در شهرستان مرزی آستارا حاکم است.

وی ادامه داد: هرکس با ناهنجاری های اجتماعی و رفتارهای زشت، قصد آسیب به فرهنگ ایرانی اسلامی را داشته باشد، با برخورد قاطع نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.

او اظهار کرد: اقتدار بدون معنویت برای یک مجموعه نظامی تهدید است و اعمال ما با تقرب به خداوند، خالص می شود.

27 مهر تا دوم آبان، هفته نیروی انتظامی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*