شنبه 29 اردیبهشت 1403

نیروگاه شهید عباسپور در آتس سوخت | علت چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
نیروگاه شهید عباسپور در آتس سوخت | علت چه بود؟

حریق فوق سنگین در نیروگاه شهید عباسپور درچه با سرعت عمل بسیار خوب آتش نشانان مهار شد.

حریق فوق سنگین در نیروگاه شهید عباسپور درچه با سرعت عمل بسیار خوب آتش نشانان مهار شد.

سرآتشیار مقدس زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این خصوص گفت: ساعت 16 و 27 دقیقه روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1402 طی تماس تلفنی عوامل نیروگاه شهید عباسپور درچه مبنی بر وقوع آتش سوزی سنگین در فاز 4 این نیروگاه بلافاصله 12 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل اطفاء اعم از اطفاییه های سنگین و فوق سنگین، نردبان نجات، آبرسان، خودروی حامل دستگاه تنفسی و دیگر تجهیزات مورد نیاز به سمت نیروگاه شهید عباسپور اعزام شدند.

وی ادامه داد: اولین اکیپ آتش نشانان کمتر از 3 دقیقه بعد از اولین تماس با آتش نشانی اصفهان در موقعیت حریق حاضر و عملیات اطفاء را آغاز کردند.

مقدس زاده که خود فرماندهی اطفاء این حریق سنگین را به عهده داشت افزود: آتش نشانان با تلاش بسیار زیاد و عملکرد فوق العاده توانستند در کمترین زمان ممکن با توجه به امکان سرایت حریق به دیگر نقاط نیروگاه، آتش را مهار و نهایتاً آن را خاموش کنند.

معاون عملیات آتش نشانی اصفهان از مدیرکل محترم بحران استانداری اصفهان، فرماندار سخت کوش و همیشه در صحنه اصفهان و همکاران عزیز و ایثارگر آتش نشانی نیروگاه، شهرستانهای خمینی شهر، درچه و شهر ابریشم به واسطه حضور موثرشان در این عملیات تقدیر و تشکر کرد.

در این حریق سرآتشیار بگدلی سرپرست اداره فرماندهی عملیات سرآتشیاران شفیعی، امانی و علیدادی مدیران مناطق عملیاتی 1، 4 و 2، سرآتشیار کاوه آهنگران رئیس اداره ارتباطات، اقای زارعان مسئول حراست و همچنین روسای ایستگاهها آقایان:

اسفندیاری (11)، نکویی (3)، خدادوستان (14)، صفدریان (25)، عزیزالهی (12)، لطیفی (16)، لطفی (22)، دستجردی (21)، پرتوی (20)، نصیری (8)، یوسفی (17)، دادفر (27)، ایمانیان (7)، استکی (24)، صالحی (9)، طاهری (13) و صفدریان (مسئول نجات در ارتفاع) حضور داشتند.

سرآتشیار مقدس زاده در پایان از کلیه پرسنل خدوم سازمان شرکت کننده در این حریق فوق سنگین و به ویژه از مدیریت و پرسنل ستاد فرماندهی سازمان، واحد تصویر و خبر و مسئول واحد خرید و پشتیبانی سازمان تشکر و قدردانی کرد.

منبع: رکنا

هم اکنون دیگران می خوانند 20 اردیبهشت 1402 - 14:34
نیروگاه شهید عباسپور در آتس سوخت | علت چه بود؟ 2