دوشنبه 16 مهر 1403

نیروی انتظامی با قدرت و متانت امنیت را در جامعه فراهم کرده است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نیروی انتظامی با قدرت و متانت امنیت را در جامعه فراهم کرده است

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر حمایت از نیروی انتظامی در سطح کشور گفت: این مجموعه همیشه با صلابت، قدرت و متانت، امنیت را در جامعه فراهم کرده است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران صبح امروز در آغاز نودوچهارمین جلسه شورای شهر تهران، با تاکید بر حمایت از نیروی انتظامی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی مظلوم واقع شده است و قطعا این مجموعه تلاش خود را برای امنیت جامعه انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد بوده‌ایم که از هر سو نیروی انتظامی مورد هجمه و هجوم قرار می‌گیرد و ما باید نیروی انتظامی کشور را قدر بدانیم و قطعا این مجموعه با صلابت، اقتدار و متانت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امیدواریم این مجموعه نیز برنامه آگاه‌سازی خوبی برای شناساندن خودشان به مردم داشته باشند و این در حالی است که ما در طی سال‌ها شاهد شهدای بسیاری از نیروی انتظامی بوده‌ایم.

چمران با اشاره به حضور مقتدرانه، باصلابت، با قدرت و با متانت نیروی انتظامی در کشور تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز روز گذشته صحبت‌هایی را در رابطه با حوادث اخیر مطرح کردند و این صحبت‌ها مثل همیشه با روشنگری تمام همراه بود و البته به دشمنان نیز بار دیگر هشدار دادند.

وی گفت: خداوند را شاکریم و امیدواریم مقام معظم رهبری همیشه در صحت و سلامت باشند.

به گزارش تسنیم، مهدی چمران همچنین در حاشیه جلسه امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با همکاری مشترک شهرداری تهران با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این وزارتخانه در کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهرسازی و معماری حضور دارد و می‌توانیم تعامل خوبی را با این مجموعه داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت بافت تاریخی در شهر تهران گفت: این موضوع باعث نزدیکی و قرابت شهرداری تهران با وزارتخانه گردشگری و میراث فرهنگی است. همچنین با توجه به فعالیت این وزارتخانه در حوزه کسب و کار و گردشگری می‌توان از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرد.

چمران همچنین با اشاره به موضوع بازار به لحاظ تاریخی و ایمنی آن، افزود: این موضوع بسیار مهمی است و می‌توانیم با همکاری مشترک میراث به آن بپردازیم.