شنبه 31 شهریور 1403

نیکو را نمی‌خواستند ولی حالا مجبورند / یورو 2024 برنامه‌های بارسا را به هم ریخت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نیکو را نمی‌خواستند ولی حالا مجبورند / یورو 2024 برنامه‌های بارسا را به هم ریخت!

بارسلونا پیش از شروع یورو سخت به دنبال جذب آمادو اونانا بود اما به دلیلی خاص و زیر فشار هواداران از خرید او منصرف شد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بارسلونا قصد دارد از تمام قدرت خود برای به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو استفاده کند اما باشگاه کاتالان پیش از شروع یورو 2024 هیچ قصدی برای جذب او نداشت و یک وینگر دیگر را هدف گرفته بود.

در پایان فصل گذشته مدیریت ورزشی بارسا می‌دانست که فصل آینده در پست وینگر چپ نیاز به تقویت دارد. دکو برای این پست آمادو اونانا را از اورتون در نظر داشت و بارسا برنامه‌اش را برای جذب او طراحی کرده بود.

اما با شروع یورو 2024 و درخشش خارق‌العاده نیکو ویلیامز به عنوان وینگر چپ لاروخا همه برنامه‌های بارسا را به هم ریخت. در سراسر دنیا نام لامین یامال و نیکو ویلیامز به عنوان ستاره‌های اصلی اسپانیا مطرح شد و هواداران بارسا یک‌صدا از خوان لاپورتا و مدیران خواهان این شدند که نیکو ویلیامز به بارسا منتقل شود.

فشار افکار عمومی بر بارسا آنقدر زیاد شده بر اساس گزارش رسانه‌های کاتالان، این باشگاه حالا به صورت قطعی قید جذب آمادو اونانا را زده و این را به اورتون اطلاع داده است.

اورتون که از کنار کشیدن بارسلونا از خرید اونانا مطمئن شده به سراغ دیگر باشگاه خواهان وینگر خود رفته و او در آستانه پیوستن به استون ویلا با قراردادی 55 میلیون یورویی است.

نیکو را نمی‌خواستند ولی حالا مجبورند / یورو 2024 برنامه‌های بارسا را به هم ریخت! 2
نیکو را نمی‌خواستند ولی حالا مجبورند / یورو 2024 برنامه‌های بارسا را به هم ریخت! 3