چهارشنبه 4 مهر 1403

هازارد اگر به عقب برمی‌گشت باز به رئال می‌رفت / اسطوره ناکام: رئال به من نساخت ولی پشیمان نیستم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هازارد اگر به عقب برمی‌گشت باز به رئال می‌رفت / اسطوره ناکام: رئال به من نساخت ولی پشیمان نیستم!

ادن هازارد برای اولین بار با صراحتی کم‌سابقه درباره دوران حضورش در رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در چلسی یکی از درخشان‌ترین فوتبالیست‌های دنیا و اسطوره آبی‌های لندن بود ولی بعد از پیوستن او به رئال ورق به شکلی عجیب برگشت و ستاره بلژیکی دورانی باورنکردنی را پشت سر گذاشت. سالهایی با مصدومیت‌ها و ناآمادگی‌های دائمی که تنها با به ثمر رساندن 7 گل توسط او به پایان رسید.

هازارد بعد از این سالهای کابوس‌وار، در پایان فصل 23-2022 درحالی که یک سال دیگر تا پایان قراردادش باقی مانده بود از رئال جدا شد. هازارد در جدیدترین مصاحبه خود می‌گوید با اینکه خیلی‌ها او را ستاره‌ای سوخته می‌دانند و می‌گویند کاش دستش می‌شکست و پای برگه قرارداد با رئال را امضا نمی‌کرد ولی او از تصمیمش پشیمان نیست. هازارد برای اولین بار به صراحت از علت اصلی علاقه‌اش به رئال مادرید پرده برداشت و گفت همیشه رویایش این بوده که زیر نظر الگوی بزرگ فوتبالی‌اش بازی کند: زین‌الدین زیدان.

هازارد در مصاحبه با استاندارد گفت:" رئال رویای من بود. حتی با اینکه داستان من و رئال به خاطر مصدومیت‌ها و چیزهای دیگر خوب پیش نرفت ولی واقعیت این است که بازیکن رئال بودن رویای من بود. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم و عکس‌هایم را می‌بینم که پیراهن سفید رئال را به تن دارم آنقدر کیف می‌کنم که می‌گویم هر اتفاقی که افتاد، باز هم ارزشش را داشت. من هفت سال آنجا بودم و بهترین خاطرات دوران فوتبالم را آنجا تجربه کردم".

ستاره بازنشسته بلژیکی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌توانست کمی بیشتر بازی کند و بازنشستگی‌اش را به تعویق بیندازد گفت:" سوال خوبی است. به نظرم می‌توانستم بازی کنم ولی به خاطر مصدومیتهای متعددی که داشتم تصمیم گرفتم کار را تمام کنم. به این نتیجه رسیدم که فوتبالم تمام شده و از این تصمیم اصلا پیشمان نیستم".

هازارد اگر به عقب برمی‌گشت باز به رئال می‌رفت / اسطوره ناکام: رئال به من نساخت ولی پشیمان نیستم! 2