سه‌شنبه 17 مهر 1403

هرگونه هتک حرمت به ائمه اطهار محکوم است / بازیگران فیلم عنکبوت مقدس، عروسک‌های خیمه‌شب بازی خودنما هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هرگونه هتک حرمت به ائمه اطهار محکوم است / بازیگران فیلم عنکبوت مقدس، عروسک‌های خیمه‌شب بازی خودنما هستند

طیاری با بیان اینکه امام رضا (ع) مورد احترام ویژه ما شیعیان است و ما هنرمندان هر گونه هتک حرمت به این امام همام را محکوم می کنیم، گفت: بازیگران فیلم عنکبوت مقدس عروسک های خیمه شب بازی برای خودنمایی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا طیاری، کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان حاجی‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه هنر یعنی زیبایی ها، اظهار کرد: ما هنرمندان باید زیبایی ها رو به جامعه نشان دهیم.

کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان حاجی آباد افزود: زیبایی ها شامل هر ژانری میشوند؛ اجتماعی، درام، کمدی، اکشن و... ولی نباید با استفاده از زیبایی های یک هنر بر ضد هر دین و مذهب چه در ایران و چه در هر نقطه از جهان یا حتی در مورد با موضوع جنسیتی استفاده کنیم.

طیاری با اشاره به ساخت فیلم عنکبوت مقدس عنوان کرد: به چنین کاری هنر نمی گویند و این افراد لایق اسم هنرمند نیستند که بر روی آنها گذاشت و عروسک های خیمه شب بازی برای خودنمایی هستند.

وی با تاکید بر اینکه آن چه در هنر مهم بوده نگرش به جهان و احترام به ارزش هاست، مطرح کرد: احترام در هنر موضوع مهمی هست و اگر هنرمندی بی احترامی کند به هر موضوعی یعنی بی احترامی به مردم و جامعه کرده است.

کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: امام رضا (ع) مورد احترام ویژه ما شیعیان است و ما هنرمندان هر گونه هتک حرمت به این امام همام را محکوم می کنیم.

کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان حاجی آباد خاطرنشان کرد: اگر شما در هنری که خلق می کنید کمی خلاقیت نیز به خرج بدهید در این صورت هنر شما خاص و منحصر به فرد به نظر می رسد.

انتهای پیام /