یک‌شنبه 15 مهر 1403

هزاران رزمنده آماده هستند تا در صورت لزوم با دشمن روبرو شوند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هزاران رزمنده آماده هستند تا در صورت لزوم با دشمن روبرو شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام فلسطین گفت: نبرد رفح که حدود دو ماه است به طول انجامیده و آنچه در الشجاعیه و شمال و مرکز نوار غزه رخ می دهد، گواه بزرگی بر قدرت مقاومت ما و شکست دشمن است. وی افزود: پیروزی مطلقی که نتانیاهو از آن صحبت می کند، به معنای پیروزی شخصی او و راضی کردن اوباش دولتش است. دشمن ضربات سنگینی را در هربه گزارش گروه بین الملل...

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام فلسطین گفت: نبرد رفح که حدود دو ماه است به طول انجامیده و آنچه در الشجاعیه و شمال و مرکز نوار غزه رخ می دهد، گواه بزرگی بر قدرت مقاومت ما و شکست دشمن است.

وی افزود: پیروزی مطلقی که نتانیاهو از آن صحبت می کند، به معنای پیروزی شخصی او و راضی کردن اوباش دولتش است. دشمن ضربات سنگینی را در هربه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام فلسطین گفت: نبرد رفح که حدود دو ماه است به طول انجامیده و آنچه در الشجاعیه و شمال و مرکز نوار غزه رخ می‌دهد، گواه بزرگی بر قدرت مقاومت ما و شکست دشمن است. وی افزود: پیروزی مطلقی که نتانیاهو از آن صحبت می‌کند، به معنای پیروزی شخصی او و راضی کردن اوباش دولتش است. دشمن ضربات سنگینی را در هر کجا که در غزه نفوذ می‌کند، دریافت کرده و همچنان دریافت می‌کند. ابوعبیده تاکید کرد: رزمندگان امت ما با وحدت جبهه‌ها در برابر اشغالگران، وحدت عربی را به طور بی سابقه‌ای محقق کرده اند. وی گفت: ما همچنان مصرانه خواهان توقف تجاوز هستیم و به چیزی جز رفع ظلم از مردممان رضایت نخواهیم داد. جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق و یمن برای نصر قدس متحد شده اند و وجدان جمعی امت ما به این مقاومت تمایل دارد. سخنگوی گردان‌های القسام افزود: آنچه از اسناد اطلاعاتی مربوط به شکست اشغالگران در 7 اکتبر فاش شده است، فقط بخش کوچکی از آن چیزی است که بعداً فاش خواهیم کرد. کجا که در غزه نفوذ می کند، دریافت کرده و همچنان دریافت می کند.

ابوعبیده تاکید کرد: رزمندگان امت ما با وحدت جبهه ها در برابر اشغالگران، وحدت عربی را به طور بی سابقه ای محقق کرده اند.

وی گفت: ما همچنان مصرانه خواهان توقف تجاوز هستیم و به چیزی جز رفع ظلم از مردممان رضایت نخواهیم داد. جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن برای نصر قدس متحد شده اند و وجدان جمعی امت ما به این مقاومت تمایل دارد.

سخنگوی گردان‌های القسام افزود: آنچه از اسناد اطلاعاتی مربوط به شکست اشغالگران در 7 اکتبر فاش شده است، فقط بخش کوچکی از آن چیزی است که بعداً فاش خواهیم کرد.