یک‌شنبه 15 مهر 1403

هزینه فساد برای متخلفان در زنجان بالا خواهد بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هزینه فساد برای متخلفان در زنجان بالا خواهد بود

زنجان - ایرنا - سرپرست بازرسی کل استان زنجان با بیان اینکه هزینه فساد برای متخلفان در این استان بالا خواهد بود، گفت: کسانی که بخواهند فسادی را مرتکب شوند هزینه‌های بالایی باید بپردازند که برایشان مقرون به صرفه نخواهد بود.

ابوالفضل خمسه روز شنبه در حاشیه شورای مسوولان قضایی در اداره کل بازرسی استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: رویکردی که رییس قوه قضاییه برای سال جاری تبیین کرده اند مقابله جدی با مصادیق فساد، تکریم ارباب رجوع و حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه ما هزینه فساد را در استان بالا برده ایم، تصریح کرد: انتظار از دستگاه ها و مدیران دستگاه ها این است که نظارت را در مجموعه خودشان و هم در مجموعه ناظران میان دستگاهی، حراست ها و بازرسی ها بالا ببرند که شاهد فساد در دستگاه ها و عدم رعایت مقررات و قوانین در آنها نباشیم.

خمسه با بیان اینکه ارتقای سلامت نظام اداری از اولویت هایی است که ما به دنبال آن هستیم، گفت: با همت همه مسوولان بیش از پیش شاهد این موضوع در استان خواهیم بود.

وی افزود: اداره کل بازرسی استان برای سال جاری 21 برنامه تدوین کرده که تا کنون 75 درصد از برنامه های پیش بینی شده اجرایی شده و یا در حال اجرا است.

سرپرست بازرسی کل استان زنجان از تشکیل دفتر حمایت از تولید در اداره کل بازرسی استان خبر داد و گفت: تا کنون از 60 مدیر واحدهای تولیدی برای بررسی مشکلات دعوت به عمل آوردیم و به اتفاق مدیرانی که متولی امر هستند موضوعات در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گرفته که تا کنون اثر بخشی بسیار خوب داشته است.

به گزارش ایرنا، در پایان جلسه شورای مسوولان قضایی استان، ساختمان یگان حفاظت اداره کل بازرسی استان زنجان به بهره برداری رسید.

*س_برچسب‌ها_س*