دوشنبه 16 مهر 1403

هشت طرح آبرسانی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هشت طرح آبرسانی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هشت طرح آبرسانی با صرف بیش از 21 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتبار در شهرها و روستاهای این استان طی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین و انتقال آب آشامیدنی روستای دولاناب یکی از این طرح ها به شمار می رود که برای اجرای این طرح یک حلقه چاه با دبی 3.2 لیتر بر ثانیه اجرا شده است.

وی طرح تامین آب آشامیدنی روستای باغلوجه آقا را یکی دیگر از پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت بیان کرد و اظهارداشت: تامین آب شرب این روستا با احداث بیش از سه کیلومتر خط انتقال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با دبی 3.2 لیتر بر ثانیه و یک باب ایستگاه پمپاژ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اصلاح شبکه توزیع آب شرب در خرمدره نیز با بیش از یک کیلومتر و صرف بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار یکی دیگر از پروژه هایی است که در این هفته به بهره برداری می رسد.

جزء قاسمی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث مخزن 500 مترمکعبی روستای گلابر نیز با پنج میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی آغاز می شود.

وی اجرای خط انتقال منطقه حسین آباد و اجرای شبکه توزیع آب شرب منطقه حیدرآباد و شریف آباد در شهر ابهر را از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت بیان کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکید کرد: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، توسعه خدمات در بخش روستایی مورد تاکید می باشد برای همین منظور اجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی در روستای حصار قاجار نیز به بهره برداری می رسد.

جزء قاسمی افزود: افتتاح طرح تامین آب آشامیدنی برای روستای تک آغاج با اعتبار بیش از چهار میلیارد ریال از دیگر پروژه های هفته دولت امسال توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است که برای این طرح نیز بیش از 2 کیلومتر خط انتقال، یک باب ایستگاه پمپاژ و یک حلقه چاه با دبی 2.6 لیتر بر ثانیه اجرا شده است.

*س_برچسب‌ها_س*