شنبه 31 شهریور 1403

هشدار تن‌هاخ به راشفورد: درست زندگی کن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشدار تن‌هاخ به راشفورد: درست زندگی کن!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به مارکوس راشفورد هشدار داد که اگر می‌خواهد به بهترین فرم خود بازگردد، باید زندگی‌اش را در داخل و خارج از زمین به درستی سامان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد در حال باز یافتن فرم خود پس از مشکلاتی که فصل گذشته در داخل و خارج از زمین فوتبال با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد، است. مهاجم منچستریونایتد فصل گذشته تنها هشت گل به ثمر رساند و مشکلات خارج از زمین هم باعث افت شدید فرم او شده بود.

تن‌هاخ راشفورد را به دلیل جشن گرفتن تولدش در یک کلوب شبانه در منچستر، تنها چند ساعت پس از شکست 3-0 منچستریونایتد در خانه برابر منچسترسیتی در دربی، مورد انتقاد قرار داد. این مهاجم سپس به دلیل تلفن زدن و اعلام بیماری و غیبت در تمرین پس از پرواز به بلفاست، در یک مسابقه جام حذفی در ژانویه فصل گذشته تنبیه و از ترکیب تیم کنار گذاشته شد.

با وجود این تخلفات، تن‌هاخ پشت رشفورد ایستاده و از او حمایت کرده است و این اعتماد در دو بازی اخیر منچستریونایتد با سه گل و یک پاس گل از سوی این بازیکن 26 ساله پاسخ داده شده است. در مصاحبه جدیدی وقتی از تن‌هاخ پرسیده شد که تفاوت راشفورد این فصل با فصل قبل چیست، او گفت: شاید او نیاز به کمی کمک داشت، به‌عنوان مثال، حمایت از او. اما در نهایت، او باید خودش این کار را انجام دهد.

او باید زندگی‌اش را درست کند، نگرش تمرینی‌اش را درست کند، نگرش مسابقه‌ای‌اش را درست کند. وقتی حرفه‌ای‌گری خود را درست کند، عملکرد خوبی خواهد داشت، چون او بازیکن باکلاسی است. فکر می‌کنم همیشه می‌دانست و هر بازیکنی می‌داند چه کاری باید انجام دهد. زیرا وقتی سبک زندگی‌تان درست نباشد، نمی‌توانید عملکرد خوبی داشته باشید.

وقتی زندگی شما دور از زمین تمرین، خوب و منظم نباشد، به سطح مناسبی نمی‌رسید.»

هشدار تن‌هاخ به راشفورد: درست زندگی کن! 2