یک‌شنبه 1 مهر 1403

هشدار رئیس ناپولی به یوفا / فوتبال بیمار است چون اقتصاد فوتبال بیمار است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشدار رئیس ناپولی به یوفا / فوتبال بیمار است چون اقتصاد فوتبال بیمار است!

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، می‌گوید فوتبال بیمار است چرا که اقتصاد فوتبال به بیماری دچار شده و همه باشگاه‌ها تا بن دندان مقروض هستند.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات درباره انتقال ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‌ای ناپولی، به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از تابستان گذشته همواره یکی از مهم‌ترین شایعات فوتبال اروپا بوده است.

امروز آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، نشان داد که امیدی به حفظ ویکتور اوسیمن ندارد. دی‌لورنتیس که تابستان گذشته با مقاومت مقابل پیشنهادهای نجومی مانع جدایی این گلزن نیجریه‌ای شده بود حالا دیگر انگیزه مقاومت کردن را از دست داده است.

رئیس ناپولی در صحبتهای خود گفت:" بعضی بازیکن‌ها هستند که سالها در یک تیم می‌مانند و اسطوره می‌شوند ولی بعضی‌های دیگر هم هستند که چنین علاقه‌ای ندارند. وقتی تیمهایی مثل پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، چلسی و آرسنال آنها را می‌خواهند نمی‌شود آنها را از دسترس این باشگاه‌های ثروتمند در امان نگه داشت".

دی‌لورنتیس در ادامه صحبتهایش به یوفا درباره وضعیت مالی فوتبال در اروپا هشدار داد و گفت:" فوتبال بیمار است چون اقتصاد فوتبال بیمار است. لیگها و باشگاه‌ها از نظر مالی دیگر توان رقابت با ثروتمندان را ندارند. حتی تورنمنتهای قاره‌ای دیگر سودآور نیست. وقتی همه تیم‌ها مقروض هستند یعنی این فوتبال دیگر نمی‌تواند ادامه دهد".

هشدار رئیس ناپولی به یوفا / فوتبال بیمار است چون اقتصاد فوتبال بیمار است! 2