سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش برف و کولاک در تهران و 17 استان دیگر خبر داد و اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی، توسط شهرداری‌ها، راهداری‌ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی با تکذیب بارش 5 متری برف در کشور و پیش بینی بارش سنگین برف طی فردا در تهران، گفت: در استان لرستان بارش باران شدید خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف، کولاک و مه، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف کاهش دید از اواخر شنبه تا یکشنبه (24 تا 25 دی) در استان تهران به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران به شرح زیر است. توصیف سامانه: نفوذ و فعالیت سامانه بارشی زمان شروع: اواخر وقت شنبه 1401/10/24 زمان پایان: یکشنبه 1401/10/25 نوع مخاطره: بارش برف و باران، مه، وزش باد و کولاک برف منطقه اثر: استان تهران به ویژه ارتفاعات اثر مخاطره: لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، یخ‌زدگی معابر کوهستانی، کولاک برف در محور‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور نسبت به لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف در 18 استان براثر بارش برف و باران و وقوع سیل در سه استان هشدار داد و بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری و اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی تاکید کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

31 استان کشور درگیر حوادث جوی ناشی از سرمای بی سابقه شده است. رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید، بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد ولی جبران خشکسالی نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای با اشاره به نفوذ سامانه بارشی نسبت به بارش برف در پایتخت هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از بارش برفی و بارانی شدن12 استان در روز جاری و 23 استان طی فردا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از بارش برف در اراک را مشاهده می کنید. این بارش‌ها به تدریج تا فردا استان‌های زنجان؛ قزوین؛ البرز و تهران را هم درگیر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و ادارات، صرفاً به جهت تأمین رفاه عموم مردم به ویژه استان‌های شمالی اتخاذ شده است، گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا و سه‌شنبه دو سامانه بارشی وارد کشور می‌شود تا جبهه هوای سرد همچنان حضور فعالی داشته باشد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور نسبت به افزایش سرعت باد و ارتفاع امواج در دریای عمان و خلیج فارس هشدار داد و خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از غرق شدن شناورهای سبک، تفریحی و نیمه سنگین، اختلال در ورود و خروج شناورها به بندرگاه‌ها و آسیب به تاسیسات دریایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باتوجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما در اکثر نقاط کشور و به دنبال آن افزایش استفاده از وسایل گرمایشی احتمال وقوع مسمومیت با گاز منواکسید کربن، بالا می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران به دنبال احتمال بارش برف و باران، رخداد مه، وزش باد و کولاک برف در ارتفاعات این استان، نسبت به پرهیز از سفرهای غیرضروری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی (زنجیر چرخ و سوخت کافی)، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان شهری و جاده‌ای توصیه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی جدید نسبت شروع مجدد بارش‌ها و وقوع حداقل هفت مخاطره جوی در برخی استان‌های غربی و مرکزی اطلاع رسانی کرد.