سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری مهر

بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات تعطیل شدند.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به تداوم بارش برف و باران در 14 استان گفت: امدادگران به دلیل کولاک در آماده باش قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تا پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور روند کاهش نسبی دما و ماندگاری هوای سرد انتظار می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در 14 استان، نسبت به وقوع کولاک و یخبندان هشدار و از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در خصوص خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هشدار داد و توصیه‌هایی را برای جلوگیری از گازگرفتگی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمترین دما در سراب با 23.3 - درجه سانتیگراد ثبت شد. دمای فیروزآباد (کوثر) استان اردبیل به 21.1- درجه سانتیگراد و تخته سلیمان در استان آذربایجان غربی به 16- درجه سانتیگراد رسید. در میان مراکز استان‌ها تبریز با دمای 10.4- درجه سانتیگراد و زنجان با دما 10- درجه سانتیگراد جزء سردترین مراکز استان‌های کشور بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی باز هم سه شنبه 20 دی، نسبت به بارش برف و کولاک در هشت استان و بارش شدید باران در شش استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر همچنین وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور و احتمال آسیب به تاسیسات دریایی هشدار داده و تاکید کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پل درودگاه ظهر امروز «سه‌شنبه 20 دی‌ماه» زیر آب رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرماندار شهرستان سراب گفت: در 24 ساعت گذشته، این شهرستان با دمای منفی 23 درجه سانتی گراد سردترین شهر کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تجربه دمای 23- درجه در سراب و وقوع باران‌های سیل آسا در جنوب کشورهمچنین تشدید کاهش دما خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سبزه زاری گفت: در 24 ساعت گذشته در شهر دهدز 35 سانتی متر برف باریده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه 20 دیماه 1401 در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز شرقی رگبار برف و در گیلان و غرب مازندران بارش باران روی می‌دهد. در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز و نوار شرقی کشور ابرناکی، بارش باران و برف همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما روی می‌دهد و بارش‌ها در...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف، باران و وزش باد شدید در 19 استان نسبت به کولاک برف، آب‌گرفتگی معابر و کاهش شدید دما و خسارت به کشاورزان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

اداره کل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در خصوص خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هشدار داد و توصیه‌هایی را برای جلوگیری از گازگرفتگی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به علت بارش برف و برودت هوا در خراسان رضوی، فعالیت آموزشی مدارس پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی گلبهار و همچنین پیش دبستانی و ابتدایی فریمان، درگز، نوخندان، صالح آباد در نوبت صبح فردا به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.