سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی جدید نسبت شروع مجدد بارش‌ها و وقوع حداقل هفت مخاطره جوی در برخی استان‌های غربی و مرکزی اطلاع رسانی کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به تکرار 7 مخاطره جوی در کشور، گفت: برف و باران تشدید می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به کشور از فردا، وضعیت جوی روزهای پیش رو و مناطق تحت تاثیر این سامانه بارشی را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس داده‌های نقشه‌های هواشناسی، از روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان تهران خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به افت فشار شدید دما در این چند روز اخیر در کشور، هواشناسی هشدار جدی به این 12 استان درباره یخبندان راه ها و کولاک داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر براثر بارش برف و باران در 12 استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور از تداوم سرمای هوا تا شنبه و گسترش سرما و یخبندان به 410 شهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از 12 هزار نفر متأثر از سوانح جوی کشور در 4 روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در 4 کلانشهر و بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مشاهدات میدانی خبرنگار حاکی از آن است که در بلوار ارتش، اندرزگو و پاسداران شن‌پاشی انجام نشده و خودروها علاوه بر اینکه در ترافیک مانده‌اند، سوختشان هم رو به اتمام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به‌گفته رئیس پلیس راهور تهران 90 درصد معابر پایتخت قفل شده است، این درحالی‌ست که به‌نظر می‌رسد شهرداری تهران در برابر بارش‌های اخیر غافلگیر شده و خیابان‌ها شن‌پاشی نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت شدید در این استان‌ها شده است و بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها طی امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه تعطیل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور نسبت به استقرار توده هوای سرد در کشور، بازگشت آلودگی هوا به تهران و کرج و بارش برف و باران در 17 استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کسانی که قصد سفر دارند آگاه باشند که با یخبندان و کولاک برف روبه رو می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس گفته‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی، امشب، سردترین شب سال است.