سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی اجتناب از غواصی و شنا، محدودیت در تردد با شناورهای سبک و نیمه‌سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی، جمع‌آوری تورهای صیادی و محدودیت در فعالیت‌های دریایی در سواحل و فراسواحل را توصیه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در دریای عمان و احتمال آسیب به تاسیسات دریایی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تا ساعت هفت صبح امروز چهار استان خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد درگیر بارش شدید باران بودند که در دو استان فارس و بوشهر نیاز به خدمات امدادی درپی وقوع سیل و آبگرفتگی وجود داشت و امدادگران وارد عمل شده‌اند.

وب‌گاه منیبان

سازمان هواشناسی نیز با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و فعالیت آن در برخی مناطق برای استان‌های جنوبی کشور هشدار بارش‌های سیل آسا صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آموزش و پرورش استان کردستان، از غیرحضوری برگزار شدن مدارس مقاطع ابتدایی 6 شهرستان این استان تا آخر هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر این اساس، وضعیت جوی تا پایان هفته به دلیل سکون نسبی جو، وارونگی دمایی نزدیک به سطح زمین، عدم وزش باد قابل ملاحظه و در صورت تولید آلودگی توسط کانون‌های انتشار، افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات پرتردد در مناطق شهری، پرجمعیت و سنعتی استان مورد اتظار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر این استان در روز 27 دی‌ماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز پس از گوگل پلی، دیسکورد هم رفع فیلتر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جزء دماوند و فیروزکوه فردا به صورت غیرحضوری برگزار می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صادر شدن هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه 27 دی‌ماه 1401 در استان فارس، تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی یزد با پیش‌بینی بارش برف و باران در روزهای آتی برای آسمان یزد، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: به علت برودت هوا یخبندان در 24 استان وجود دارد و در برخی نقاط 24 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و پیامدهای آن به برخی استان‌های دیگر به ویژه استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان با خطر وقوع سیلاب خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی: هوای سرد و یخبندان در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی امروز نسبت به تقویت سامانه بارشی همراه با بارش برف و مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف هشدار داده و توصیه کرده است که مردم از سفرهای غیر ضروری و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند.