سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با بررسی نقشه‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان برای امروز قسمتی ابری، در ارتفاعات همراه با بارش برف و وزش باد و برای مناطق جنوبی و غربی استان در بعضی ساعات افزایش سرعت باد و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کارگروه سوخت در استان‌های آذربایجان غربی و گلستان به دلیل کاهش دما در این استان‌ها و کاهش مصرف انرژی دستور تعطیلی ادارات را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناظران می گویند که اردوغان از روسیه خواسته تا امنیت پناهجویان سوری را که قادر به بازگشت به خانه هایشان هستند را تضمین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به علت بارش برف و برودت هوا آموزش در همه مدارس فیروزکوه امروز 19 دی ماه «غیرحضوری» شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف همچنین کاهش دما تا 15 درجه سانتیگراد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: روابط عمومی آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت آموزشی فردا دوشنبه در تمامی دوره‌های تحصیلی شهرهای اردبیل، ارشق و سرعین به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌ها براثر نفوذ توده هوای سرد به کشور و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب ایران هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزئیاتی از وقوع آتش سوزی در پاساژ علاالدین تهران را تشریح کرد و از اتخاذ تدابیر ایمنی قابل‌توجه در این پاساژ طی سال‌های اخیر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران 9 استان کشور درپی پیش‌بینی بارش شدید برف و باران، کولاک و باد شدید در 9 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریای خزر از یکشنبه تا پنج شنبه پیش‌رو خبر داد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریای خزر از یکشنبه تا پنج شنبه پیش رو خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: به دلیل وزش باد از فردا در نواحی ساحلی جنوب کشور شاهد افزایش ارتفاع امواج تا 2 متر خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هفدهم دی‌ماه براساس داده‌های 14 ایستگاه پایش فعال با میانگین 154 برای نهمین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از بین 16 نیروگاه بخاری در کشور 14 نیروگاه مازوت‌سوزی دارند.

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد از عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری و انباشت آلاینده‌های هوا به‌ویژه ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون از جمعه تا صبح شنبه (16 تا 17 دی) خبر داد.