چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد در محورهای اصلی کشور روان است اما مسافران حتما پیش از عزیمت از وضعیت جوی جاده ها مطلع شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس هواشناسی گفت: در ساعات بعد از ظهر روزهای تاسوعا و عاشورا احتمالا بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرهای شمالی و شمال غرب کشور وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرکرده گفت: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در شهرهای شمالی و شمال غرب کشور احتمال بارش شدید باران و وقوع سیل وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با نفوذ زبانه سامانه بارشی از شمال استان، آسمانی کمی ابری در ساعات بعدازظهر تا شب قسمتی ابری تا نیمه ابری با رگبار پراکنده به‌ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هواشناسی مازندران گفت: از امروز تا روز سه شنبه شاهد بارش‌های پراکنده و موقتی در مناطق مختلف مازندران خواهیم بود که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت رگباری خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی استان خوزستان با انتشار هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که دماهای 49 و 50 درجه و بالاتر از فردا تا پایان هفته برای بیشتر نقاط استان پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برنجکاران استان خواست تا با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی طی روزهای پیش رو، کرتهای شالیزاری خود را برای خروج آب باران باز نگه دارند.

خبرگزاری مهر

اهواز - هواشناسی استان خوزستان با انتشار هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که دماهای 49 و 50 درجه و بالاتر از فردا تا پایان هفته برای بیشتر نقاط استان پیش بینی شده است.

وب‌گاه منیبان

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در 6 استان ازجمله اردبیل، گیلان و مازندران خبر داد و اعلام کرد که احتمال جاری شدن روان‌آب و آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی وجود دارد. امروز (شنبه) در اردبیل، گیلان و مازندران و فردا (یکشنبه) در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران، رگبار و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در 6 استان ازجمله اردبیل، گیلان و مازندران خبر داد و اعلام کرد که احتمال جاری شدن روان‌آب و آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به ویژگی رگبارهای تابستانی و امکان وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی گفت: به مردم هشدار می‌دهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حامد یزدی، کارشناس هواشناسی از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و گفت: از همه مردم می‌خواهیم از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هشدار سطح نارنجی امروز برای سیستان وبلوچستان و خراسان جنوبی جهت وزش بادو گردوخاک صادر شده است.