چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس هیات نجات غریق مازندران از پیدا شدن اجساد 2 نوجوان در آب های ساحلی این استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی امروز و فردا (28 و 29 مردادماه) اهواز با دمای 47 و 48 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد و اردبیل با دمای 8 و 9 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی امدادرسانی در کوهستان جزو گران‌ترین عملیات‌ها محسوب می‌شود که نهادهای ذینفع، حاضر به پرداخت هزینه‌های فنی و مالی برای افراد آسیب‌دیده در این مناطق نیستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیشی بینی وزش باد شدید و غبار در 4 استان این شرایط جوی روز شنبه 29 مرداد در شمال و شرق خوزستان، شرق و جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و غرب چهار محال و بختیاری حاکم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی ولی پور گفت: تغییرات اقلیمی احتمال وقوع سیلاب و رعد و برق را در مناطق مرتفع بیشتر کرده و در همین راستا بهتر است صعود‌ها به زمانی دیگر موکول شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات، از کوهنوردان درخواست کرد تا پایان مرداد ماه به ارتفاعات دماوند و علم کوه صعود نداشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به سیلاب ناگهانی در استان‌های جنوبی کشور از افزایش آلودگی هوا در جنوب غرب و غرب طی 3 روز آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل و احتمال آسیب به تاسیسات حساس به گردوغبار در این شرایط وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق پیش‌بینی هواشناسی، هوای مازندران از امروز تا پایان هفته گرم و شرجی خواهد بود و این افزایش دما بویژه از فردا یکشنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری در مناطق مرکزی و شرقی محسوس‌تر از سایر نقاط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه "مانسون" در جنوب شرق کشور از افزایش نسبی دما 2 تا 4 درجه دما در کشور به‌ویژه در نیمه شمالی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها از دوشنبه تا پایان هفته جاری افزایش محسوس دمای هوا در اکثر نقاط آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات در هرمزگان و جنوب کرمان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن کیفیت هوای دو شهر استان در وضعیت "خطرناک" خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امروز در برخی ساعات وزش بادها در مناطق غربی، مرکزی و جنوبی متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود و احتمال برخاستن گرد و خاک در این مناطق وجود دارد و شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه مانسون به جنوب شرق کشور و فعالیت آن در این مناطق نسبت به سیلاب ناگهانی و آب‌گرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس جهاد کشاورزی اشکنان گفت: بر اثر برخورد صاعقه در روستای حسن آباد کال از توابع بخش اشکنان 33 رأس دام تلف شد.