چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان آخرین وضعیت امدادرسانی در حوادث مربوط با سیل و آبگرفتگی در کشور را تشریح کرد و از ارائه خدمات امدادی به بیش از 78 هزار نفر از ابتدای مردادماه تا صبح امروز خبرداد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان آخرین وضعیت امدادرسانی در حوادث مربوط با سیل و آبگرفتگی در کشور را تشریح کرد و از ارائه خدمات امدادی به بیش از 78 هزار نفر از ابتدای مردادماه تا صبح امروز خبرداد.

وب‌گاه منیبان

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به تداوم بارش‌های موسمی از احتمال سیلاب ناگهانی در 8 استان و وقوع طوفان گردوخاک در 9 استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سیلاب اخیر که بر‌اساس آمار‌های رسمی تا به امروز بیش از 120 کشته و مفقود و ده‌ها هزار میلیارد تومان خسارت مالی به‌جا گذاشته در‌حالی تکرار شده که تنها 7 ماه از وقوع سیلاب نسبتا وسیع در استان‌های جنوبی کشور در دی ماه 1400 گذشته بود و پیش از آن نیز در سال 1398 سیلاب گسترده دیگری از شمال تا جنوب ایران را شاهد بودیم که گرچه خسارات جانی آن به دلیل برخی مدیریت‌ها، کمتر از سیلاب اخیر بود، اما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به تداوم بارش‌های موسمی از احتمال سیلاب ناگهانی در 8 استان و وقوع طوفان گردوخاک در 9 استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حامد یزدی مهر بعد از ظهر سه شنبه از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رشد قابل ملاحظه ابر‌های همرفتی و فعالیت سامانه بارشی برای چهارشنبه 12 مرداد ماه تا پنج شنبه 13 مرداد ماه این هشدار صادر شده است. وی با بیان اینکه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نواحی مستعد و احتمال بارش تگرگ در مناطق شمالی به...

وب‌گاه الف

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر لزوم آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان جهت مقابله باسیلاب احتمالی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس همچنین درباره علت عدم عبور آب از کانال زیر صحن امامزاده، اظهار کرد: «گزارش‌های متعددی در این خصوص آمده است و باید بررسی شود که علت چه بوده است. به نظر من این نکته اصلی‌ست که باید رسیدگی شود. یک سری دلایلی هم گفته می‌شود ولی به طور دقیق‌تر نیاز به بررسی دارد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاکری در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود حجم کم آب، چنین خسارات مالی و جانی را بر جای گذاشته است، بیان کرد: «با وجود کم بودن حجم سیلاب نسبت به سال‌های گذشته و آماری که می‌گویند در سال 98 هم مشابه سیل امسال رخ داده است، آب به جای اینکه از کانال زیر صحن دوم امامزاده داوود عبور کند، از آن سرریز کرده و به قسمت تجاری و مسکونی امامزاده داوود آمده است. از آنجایی هم که ناگهانی بوده است، مردم...

وب‌گاه عصر ایران

«اصلا سیلاب سنگینی که کل این دره را بپوشاند و به پایین دست برسد، مطرح نبوده و به صحن امامزاده داوود که رسیده، تمام شده است.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی به لزوم آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با سیلاب احتمالی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حامد یزدی مهر، مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با صدور هشدار نارنجی هواشناسی، بر لزوم آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان جهت مقابله باسیلاب احتمالی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی بر لزوم آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی استان تهران برای مقابله باسیلاب احتمالی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران بر لزوم آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان جهت مقابله باسیلاب احتمالی تاکید کرد.