پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری مهر

اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: احتمال تشدید ناپایداری هوا تا اواسط هفته آینده در برخی نقاط استان اردبیل وجود دارد که صاعقه و بارش تگرگ نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به بارندگی و وزش باد شدید در برخی استان‌ها و همچنین احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتمال برخورد صاعقه و ریزش تگرگ، احتمال آبگرفتگی معابر بطور محلی، احتمال خیزش موقت گرد و خاک و کاهش دید محلی، احتمال آسیب به سازه‌های موقت وجود دارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش بینی های سازمان هواشناسی حاکی از آن است که بارش‌ها در نوار شمالی و برخی مناطق غرب کشور ادامه دارد و شدت بارش‌های امروز برای شمال شرق است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از تکمیل صددرصدی مراکز اقامتی رسمی شهر شیراز خبر داد و گفت: علاوه بر شیراز سایر شهرهای استان فارس نیز با افزایش تعداد مسافران و رزرو اقامتگاه‌های رسمی در تعطیلات عید فطر روبه‌رو شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

در این شرایط افزایش شاخص آلودگی هوا، احتمال اختلال در تردد و احتمال آسیب به صنایع حساس به گردوخاک دور از انتظار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی و یک هشدار زرد رنگ از نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به مسافران توصیه می‌شود که به دلیل تغییرات جوی در تعطیلات پیش‌رو، از کمپ زدن در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

در پی هشدار هواشناسی خوزستان در خصوص وقوع گرد و غبار شدید در روز دوشنبه، این بار مراکز آموزشی و ادارات خوزستان به موقع تعطیل شدند و حداقل مانند روز‌های گذشته، مردم بلاتکلیف نماندند یا در مسیر اداره خبر تعطیلی را نشنیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد، آسمان پایتخت امروز نیمه ابری تا ابری است و در بعضی نقاط مستعد احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت یک سامانه بارشی در کشور از نفوذ 2 سامانه گردوغبار خبر داد و گفت: افزایش شاخص آلودگی هوا، احتمال اختلال در تردد و احتمال آسیب به صنایع حساس و کاهش دید از مخاطرات نفوذ این سامانه است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موج دوم گرد و خاک از اوایل صبح امروز (دوشنبه 12 اردیبهشت) وارد استان خوزستان شد و پیش‌بینی می‌شود کاهش دید به زیر 50 متر برسد. از این رو مدارس، اداره‌ها و بانک‌های استان امروز تعطیل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کبری رفیعی گفت: امروز در ساعات پایانی روز در برخی از مناطق تهران شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود. همچنین تهران در سه روز آینده به صورت موقتی شاهد بارش های پراکنده و موقتی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به وزش باد خیلی شدید، خیزش گرد و خاک، احتمال توفان موقت، گاهی کاهش کیفیت هوا از عصر امروز (11 اردیبهشت) تا اواخر وقت فردا دوشنبه (12 اردیبهشت) هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به ورود گرد و غبار به 10 استان، وزش باد شدید در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج تا دو متر در شمال و جنوب کشور خبر داد.