پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از امروز به کشور خبر داد وگفت: بارش‌ها از غرب کشور آغاز و به‌تدریج تا مرکز، شمال و جنوب غرب کشور گسترش می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارندگی در مناطق مختلف کشور و تشدید بارش در 15 استان همچنین احتمال آبگرفتگی معابرو لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس هواشناسی اعلام کرد استان های آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، ایلام، قزوین، البرز، ارتفاعات تهران درگیر بارش باران هستند.

خبرگزاری مهر

با حرکت موج جدید گردوغبار از کشورهای همسایه، نیمه غربی ایران امروز پنج‌شنبه ساعات غبارآلودی را پشت سر گذاشت تا مطابق پیش‌بینی هواشناسی آلودگی هوا تا پایان هفته مهمان این استان‌ها باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون آموزش سازمان اورژانس کشور خطاب به مردم خواست هنگام حضور در طبیعت از کندن و مصرف هر نوع قارچ به شدت خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از خیزش گردو خاک و کاهش دید و کیفیت هوا، نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی فردا (اول اردیبهشت) ابری و در برخی مناطق گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه‌جنوبی گاهی خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در استان‌های مختلف و آسمان غبار آلود نوار غربی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش پراکنده، احتمال تگرگ، رعد و برق و وزش باد متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای در ارتفاعات شمال، شمال شرق و شرق استان خوزستان هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امشب مناطقی از غرب و شمال غرب کشور درگیر خیزش گردوخاک خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امشب مناطقی از غرب و شمال غرب کشور درگیر خیزش گردوخاک خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز از کشور خارج می‌شود، جوی آرام را برای اغلب نقاط کشور از فردا (چهارشنبه) پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق ضیائیان در دومین جلسه ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار که پیش از ظهر امروز (28 فروردین) در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به بروز گرد و غبار طی 19 فروردین درتهران گفت: کانون اصلی شکل گیری این گرد و غبار در شمال عراق و بخشی در شمال سوریه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز تا صبح فردا (28 تا29 فروردین) کاهش نسبی دما مورد انتظار است. از اواخر وقت امروز به‌تدریج کاهش ابر و برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (29 تا31 فروردین) آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد و روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری میزان

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ماندگاری توده هوای سرد در کشور نسبت به احتمال خسارت به محصولات کشاورزی 13 استان هشدار صادر کرد.