پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشداری در سطح زرد و همچنین سطح نارنجی از احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتمال برخورد صاعقه و ریزش تگرگ خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آرش بهارونداحمدی، مدیرکل هواشناسی البرز گفت: به موجب آن از شنبه تا دوشنبه شب به تناوب وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا در بعضی ساعات رگبار پراکنده، رعد و برق و تگرگ مورد انتظار است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور نسبت به احتمال سیل ناگهانی، برخورد صاعقه، ریزش تگرگ، آب‌گرفتگی معابر در 27 استان هشدار صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به پیش بینی وزش باد شدید، کشاورزان و باغداران هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به وقوع سیلاب در نقاط مرتفع استان سمنان، از گیر افتادن 25 خودرو در سیلاب شهرستان مهدی‌شهر خبر داد و گفت: امدادگران هلال‌احمر به 100 حادثه دیده در این شهرستان امدادرسانی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس هواشناسی گفت: برای ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پایان روز جمعه، هشدار در سطح نارنجی صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک کارشناس هواشناسی، از ساعاتی دیگر تهران با وزش باد شدید موقتی و تگرگ و رعد و برق روبه‌رو می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران با نفوذ متناوب زبانه‌های سامانه بارشی همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سامانه کنترل قاچاق آرد یک هفته‌ای تکمیل می‌شود، پیش فروش بلیت قطار برای تعطیلات عید فطر و وضعیت سبد سهام عدالت از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی و پیش‌بینی وزش باد در برخی مناطق کشور به کشاورزان و باغداران توصیه می‌شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی امروز سه هشدار در سطح زرد، نارنجی و هشدار دریایی برای افزایش ارتفاع موج تا یک و نیم متر صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور، تشدید بارش در 17 استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی در هشدار جدید دریایی از افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج از اواخر وقت سه شنبه در خلیج فارس در استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی، یک هشدار سطح زرد و یک هشدار دریایی نسبت به محدودیت تردد با قایق‌های تفریحی و شناورهای سبک، احتیاط در هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو و احتیاط در چرای دام اطلاع‌رسانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «فریبا گودرزی» امروز یکشنبه درباره وضعیت آب وهوا به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در غرب کشور بارش‌ها آغاز و سپس به جنوب غرب کشور گسترش پیدا می‌کند. وی گفت: به تدریج بارش‌ها در روز دوشنبه (5 اردیبهشت ماه) شدت و گسترش می‌یابد و به مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز جنوبی کشیده می‌شود. به گفته کارشناس...

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از مرزهای غربی و تشدید فعالیت آن نسبت به احتمال آب‌گرفتگی معابر، صاعقه و تگرگ در 19 استان هشدار صادر کرد.